Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hvordan vet man at ett barn som sier de blir slått ol prater sant? Hører jo ofte snakk om at barn sier slikt! Dette gjør det jo litt vanskelig i forhold til om / når man skal varsle noen? Anonymous poster hash: 563cd...8e8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Du skal ALLTID varsle barnevernet! Det er de som er flinkest til å finne ut av om barnet har opplevd vold eller ikke. Jeg vil ikke si "taler sant" vs. "lyver", for barnet kan meget vel oppfatte det som å ha blitt slått selv om det ikke er det som er skjedd. Anonymous poster hash: 3c8fb...0bf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Men sønnen til en venninnde av meg sier at pappa har slått! Men greia her er jo at sønnen ikke har kontakt med sin far! Sjønner? Hi Anonymous poster hash: 563cd...8e8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Man ser vel dette i sammenheng med adferd og eventuelt merker vel?? !! Hvis barnet har over en viss tid skiftet adferd, er fryktsom o.l?? Selvfølgelig skal man ta barn seriøst, men jeg har enda ikke hørt om barn som ikke sier mye rart i en periode? Da må de fleste i barnehagen bli sjekket av bv da. Må jo være i sammenheng med flere ting enn at barnet sier " vettu hvaaaa mammmaaa slooo meeeg" i en litt sånn gjøre meg viktig tone... ?! Datteren min er fæl til å hyle opp om at jeg dytter eller slår henne, når jeg eksempel holder hånden på ryggen hennes og fører henne ut av badet. Hun er 3 år og veldig opptatt av at man ikke skal være slem mot hverandre. Heldigvis er hun sånn mot de ansatte i barnehagen, ellers hadde vel bv vært her allerede :S Anonymous poster hash: 0855e...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå