Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Er det mye tale på den? Har en gutt som har lyst se den men den er ikke komet ut på norsk enda. Eller vil den komme på norsk? Var den på norsk tale på kinoen? Anonymous poster hash: 3e3b0...563
Monica Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Vi så den på kino, og da var det norsk tale. De prater en del, både så man får fulgt med i historien. Og lærer om de forskjellige type dinosaurene.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Vi så den på kino, og da var det norsk tale. De prater en del, både så man får fulgt med i historien. Og lærer om de forskjellige type dinosaurene. Takk for svar:-) Er den skummel? En film et lite gjeng med 6-7 åringer kan like tror du? Tenkte han skulle få be noen i klassen til filmkveld;-) blir jo heller ikke enda- den er vel ikke kommet ut enda... Anonymous poster hash: 38381...1f3
PeppaPig Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Min på 4.5 år har sett den og syns ikke den var skummel i det hele tatt, så vil tro at 6-7 åringer ikke syns den er skummel heller.
Gemini77 Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Min 5-år gamle jente så den også og det fikk fint.. Sønnen min på da 7 år synd den var kul! Mye tale og morsommere når du skjønner hva som blir sagt..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Tusen takk:-) Ser den kommer på DVD 30. April så da blir det filmkveld her i begynnelsen av mai:-)) Anonymous poster hash: 38381...1f3
super* Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Den er kjempe spennende 👍 til og med vi voksne satt helt med 😄 ikke skummel
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Den var skikkelig dårlig! Har sett walking with dinosaurs i spektrum, og dette var skikkelig nedtur i forhold. Bare tull og vas Anonymous poster hash: 7f0b5...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå