Gå til innhold

Noen som har sett "walking with dinosaurs"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye tale på den? Har en gutt som har lyst se den men den er ikke komet ut på norsk enda. Eller vil den komme på norsk? Var den på norsk tale på kinoen?

Anonymous poster hash: 3e3b0...563
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så den på kino, og da var det norsk tale. De prater en del, både så man får fulgt med i historien. Og lærer om de forskjellige type dinosaurene.

Skrevet

Vi så den på kino, og da var det norsk tale. De prater en del, både så man får fulgt med i historien. Og lærer om de forskjellige type dinosaurene.

Takk for svar:-)

Er den skummel? En film et lite gjeng med 6-7 åringer kan like tror du?

Tenkte han skulle få be noen i klassen til filmkveld;-) blir jo heller ikke enda- den er vel ikke kommet ut enda...

Anonymous poster hash: 38381...1f3

Skrevet

Min på 4.5 år har sett den og syns ikke den var skummel i det hele tatt, så vil tro at 6-7 åringer ikke syns den er skummel heller.

Skrevet

Min 5-år gamle jente så den også og det fikk fint.. Sønnen min på da 7 år synd den var kul! Mye tale og morsommere når du skjønner hva som blir sagt..

Skrevet

Tusen takk:-)

Ser den kommer på DVD 30. April så da blir det filmkveld her i begynnelsen av mai:-))

Anonymous poster hash: 38381...1f3

Skrevet

Min er 6 år, og syntes ikke den var skummel.

Skrevet

Den er kjempe spennende 👍 til og med vi voksne satt helt med 😄 ikke skummel

Skrevet

Den var skikkelig dårlig! Har sett walking with dinosaurs i spektrum, og dette var skikkelig nedtur i forhold. Bare tull og vas

Anonymous poster hash: 7f0b5...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...