Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg en vond dag...tårene spruter... jeg er midt oppi ett kaos av vanskeligheter,dønn alene...

Noen timer tidligere i dag sa kjæresten gjennom 4 år at han ikke vil mer

Dårlig samvittighet pga ungene...satt de forran tvn med lørdagsgodt nå..

Mamma gråter....ingen har tid til meg i dag....

Denne blir anonym

Anonymous poster hash: af2c0...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har dere rukket å få flere barn på kun 4 år sammen? Da fikk dere barn alt for tidlig i forholdet og da går det ofte galt etter noen år.

Anonymous poster hash: ff55c...37e

Skrevet

Hvordan har dere rukket å få flere barn på kun 4 år sammen? Da fikk dere barn alt for tidlig i forholdet og da går det ofte galt etter noen år. Anonymous poster hash: ff55c...37e

Er ikke bf

Hi

Skrevet

Det er lov å kjenne på at man er ensom og har det vondt. Men tenk på at du har barna dine, og du har deg selv. Det gjør vondt bli dumpet, men prøv å tenk at det er verst i dag. I morgen er det litt mindre fælt, og så går der bedre og bedre. Gi barna en klem (for barneklemmer hjelper mot alt) og forklar dem at mamma er litt lei seg, men at du blir gladere snart :)

Skrevet

Det er lov å kjenne på at man er ensom og har det vondt. Men tenk på at du har barna dine, og du har deg selv. Det gjør vondt bli dumpet, men prøv å tenk at det er verst i dag. I morgen er det litt mindre fælt, og så går der bedre og bedre. Gi barna en klem (for barneklemmer hjelper mot alt) og forklar dem at mamma er litt lei seg, men at du blir gladere snart :)

Tusen takk

Hi

Skrevet

Fokuser på det du ikke likte ved ham! 

Og som en annen sa, det er i dag det er verst. 

I morgen er det bittelitt bedre, osv. Men ikke forvent deg at sorgen går fort over, det kan ta tid. Forson deg med sorgen, la den få sin tid, men ikke la være å gå videre likevel. 

Fokuser på at dette går greit, dette klarer du! 

Anonymous poster hash: cc630...fcd
Skrevet

Hvordan har dere rukket å få flere barn på kun 4 år sammen? Da fikk dere barn alt for tidlig i forholdet og da går det ofte galt etter noen år.

Det var DET du hang deg opp i?

Og du sitter med fasiten på når det er greit å få barn? 

Skrevet

Det går fint an. Hadde de ventet i 2 år for å så få et par tette. Hadde vel ikke vært rart det. Men ser at han ikke er bf.

Anonymous poster hash: b5e17...e7b

Skrevet

Det var DET du hang deg opp i?

Og du sitter med fasiten på når det er greit å få barn? 

Reagerte på det samme.

Skrevet

Glemte du anonymknappen HI? Ser innlegget ble fjernet fort.

Anonymous poster hash: 599b6...73d
Skrevet

Glemte du anonymknappen HI? Ser innlegget ble fjernet fort. Anonymous poster hash: 599b6...73d

Ja det gjorde jeg...ikke lett å skrive her...tårene bare renner... setter pris på at de som så nicket mitt ikke skriver det...dette ville jeg virkelig ha anonymt

Hi

Skrevet

Jeg skal ikke røpe deg :) Lykke til

Anonymous poster hash: 599b6...73d
Skrevet

Glemte du anonymknappen HI? Ser innlegget ble fjernet fort. Anonymous poster hash: 599b6...73d

Ja det gjorde jeg...ikke lett å skrive her...tårene bare renner... setter pris på at de som så nicket mitt ikke skriver det...dette ville jeg virkelig ha anonymt

Hi

Så også dette. Skal ikke røpe deg.

Skrevet

Tusen takk jenter

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...