fjell og fjord Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Her får eg mange gode svar på alt mulig :-) Nå er det slik at en gammel venn til mannen som jobber til vanlig på oil platform, var utan jobb i fem mnd, og før dette hadde han 4 veker heime likevel, han er gift , men har ikkje barn, ringer hele tiden til min mannn, kommer gjennom arbeidsplassen hans som er på en butikk, inviterer på fisketurer, kommer med fisk og krabber til oss... det er litt hyggelig viss ikkje det vært litt for mye mannen min i 100 % arbeid, jobber annen hver laurdag, vi har en liten jente og ikkje så mye familie å hjelpe oss rundt, (ingen besteforeldre), kun venninenne mine hjelper.. Da er eg veldig avhengig av mannen sin hjelp , og nå er han mye fraværende med fisking også, så har eg nesten ikkje lyst på denne fisken. vil heller at han skulle være med oss på søndager. Denne mannen ringte i går kveld, i dag kom han innom om morgenen i dag.. synes at dette er litt for mye, men min mann liker dette skal eg ta en prat med denne mannen? liker heller ikkje at han anbefaler å kjøpe forskelige dyre fiskeutstyr... må si at min man har en til hobby som han bruker en del tid om sommeren, så ka tid skal han få bruke alt dette fiskeutstyret? eg oppfatter denne mannen som litt frekk og pågående, rett og slett... noen tanker?er det noen grunn til bekymring? p.s. denne vennen fikk endelig jobb igjen og skal reise i neste veke:-)
catchbaby Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Jeg synes du skal snakke med mannen din om det jeg, si at det plager deg når det blir så mye.Så får mannen din snakke med kompisen sin.
fjell og fjord Skrevet 5. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2014 eg har snakket i førrige veke, da har de fisket både lørdagskveld og søndagskveld, min man liker denne vennen og liker å fiske, han synes at denne vennen "hjelper" han. At han må få lov å ha venner og ikkje bare være med oss. det er sant, men alt er med måte skal snakke igjen om dette vurderte å ringe denne mannen og si at søndag er familiedag og at han må ikkje forstyrre oss på søndager førre søndag begynte med at denne vennen ringte mens vi har ennå ikkje stått opp:-) takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå