Gå til innhold

Ingen lyspunkt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, hva som skjer med meg... Jeg har jo egentlig et godt liv. Mann, 3 barn, hus, bil, ja alt jeg trenger. Likevel kjenner jeg meg så tom. Jeg føler at jeg har alt, men likevel ingenting om dere skjønner. Jeg kjenner meg så sliten og lei, og skulle mest ønske jeg bare kunne legge meg å sove i flere uker. Mannen min sier at jeg må finne et lyspunkt for å holde humøret oppe, men jeg finner ingen! Det er ingenting som kan glede meg nå! At livet skal kjennes så kjipt ut noen ganger...

 

Anonymous poster hash: af856...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener du?

 

Anonymous poster hash: ceacd...211

Skrevet

Jeg trener ja og har et sunt kosthold. Dessverre har ikke det noe effekt på humøret:(

 

Anonymous poster hash: af856...610

Skrevet

Sjef i eget liv - en bok om kognitiv terapi av Ingvard Wilhelmsen.

Anbefaler jeg virkelig.



Anonymous poster hash: da2f0...c8a
Skrevet

Unner du deg snop? Er du mye ute i naturen? Har du husdyr? Liker du å bowle? Hva med en kinokveld? Eller å male noe på lerret, spille et instrument, strikke en genser, skrive en novelle, ha venninnekveld, bestill deg en tur til syden? :)

 

Anonymous poster hash: ceacd...211

Skrevet

Hvor lenge har det vært sånn? Var det noe som utløste det?

 

Anonymous poster hash: c6521...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...