Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Jeg fikk nettopp vite at min far har en datter fra før ekteskapet med min mor. Det var slettes ikke meningen jeg skulle vite dette, og begge nekter og gi meg noen som helst opplysninger. Besteforeldrene mine er døde, og pappa er enebarn, så jeg har ingen andre og spørre. Er det noe som helst register eller etater man kan oppsøke for å prøve å finne ut hvem denne personen er? (Da tar jeg utgangspunkt i at han er registrert som hennes far, hvis ikke har jeg ikke sjans å finne ut noe) Anonymous poster hash: 9dd77...56f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Tore på sporet;) Hvis han ikke er villig til å gi deg noen opplysninger så er ingen sjanse, det er ingen andre instanser som har lov å gi deg noen opplysninger. Anonymous poster hash: 86279...0f7
Bustetroll Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 (endret) Facebook:)Ikke et register, men lag en tekst, få den delt, og før du vet ordet av det har du en søster Endret 5. april 2014 av Bustetroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå