Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Går rundt i butikken, støter på en mann, blikkene våres treffes...wow han var kjekk. Han forsvinner og jeg tenker at han sikkert ikke tenkte like mye wow som meg. Så handler jeg ferdig og mot kassene så støter jeg på han igjen. Tilfeldig. Så bumper vi på hverandre igjen, rett før kassa. Jeg steller meg i en kø...han går videre til neste kasse (fire-fem kasser bortenfor). Jeg hadde jo håpet at han hadde stilt seg bak meg i køen, men siden det hadde vært unaturlig i og med at det var kasser med mindre kø så skjønte jeg jo at det bare ville vært rart. 20 sekunder gikk, så sto han plutselig bak meg i køen. Da skjedde det. Jeg blir helt stiv og FØLTE så sterkt at dette var mer enn tilfeldig. Men syntes det var litt komisk også. Akkurat som om det var spenning i lufta - i hvert fall hos meg. I det jeg skal betale så merker jeg at jeg SKJELVER på henda...haha...er det muuuulig?? Jeg handlet ferdig og sto på enden og pakket oppi posene. I det han sier et par ord til kassadame faller idyllen sammen. Han hadde skikkelig pipestemme (( Så går han forbi meg og jeg merker at han SER på meg, ser det i sidesynet. Prøver å glemme den rare stemmen og tenker at dette var en rar opplevelse. Er det overhodet mulig å begynne å skjelve slik av noe som kun (kanskje) foregår i mitt eget hode?? Er det mulig å kjenne på en slik spenning som er der...uten at hverken ord eller mere blikk er forvekslet?? Kommer det kun fra meg?? Anonymous poster hash: d6bba...e75
catchbaby Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Hahahahahaha! Jeg var så med på hele greie, fy fader jeg savner å oppleve noe sånt! Spenning i lufta, woooow, skjelving osv. Pipestemme! KAAADUNK...Huff Men ja absolutt mulig å føle sånn du beskriver. Jeg var helt med jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Hahahahahaha! Jeg var så med på hele greie, fy fader jeg savner å oppleve noe sånt! Spenning i lufta, woooow, skjelving osv. Pipestemme! KAAADUNK...Huff Men ja absolutt mulig å føle sånn du beskriver. Jeg var helt med jeg. HI Haha....nå fikk du meg til å le av meg selv ennå mer. Wow...ikke ofte sånn skjer, men jaggu skjedde dette meg. Når jeg merket at han så på meg så husker jeg at jeg bare tenkte én ting "ikke se tilbake, ikke se tilbake, FOR ALL DEL, ikke se tilbake"....puh. Jeg ble helt satt ut, men håpet på at han skulle si noe til meg. Jeg visste at jeg aldri kom til å gjøre det, så jeg ba en stille bønn husker jeg "Gud, gjør sånn at han sier noe da". Men Gud var nok litt opptatt akkurat da eller så gjorde han en dårlig jobb Anonymous poster hash: d6bba...e75
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Kanskje pipestemmen kom av at han var like skjelven som deg.... Anonymous poster hash: 997a3...b2c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Kanskje pipestemmen kom av at han var like skjelven som deg.... Anonymous poster hash: 997a3...b2c HI Ooohh....kanskje det. Ser han nok aldri igjen da, snufs Anonymous poster hash: d6bba...e75
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Pipestemme? Sånn "gutt som ikke har kommet i stemmeskiftet"-stemme? (Huff, verste stemmene som er, guttestemmer før stemmeskftet) Anonymous poster hash: a9011...75a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Pipestemme? Sånn "gutt som ikke har kommet i stemmeskiftet"-stemme? (Huff, verste stemmene som er, guttestemmer før stemmeskftet) Anonymous poster hash: a9011...75a HI Neeei...dette var jo en voksen mann. Heller litt sånn lys umandig stemme. Det var rett og slett en litt rar, uvanlig stemme - som ikke passet til utseendet hans. Anonymous poster hash: d6bba...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå