Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Vi har lyst å se film ikveld:) Anonymous poster hash: 40652...458
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Harry Potter og Jurrassic Park er suksesser her ihvertfall Anonymous poster hash: 2ac86...35f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Harry Potter og Jurrassic Park er suksesser her ihvertfall Anonymous poster hash: 2ac86...35f Jurrassic park fikk jeg jammen lyst å se igjen. Sorry for å kuppe tråden HI: hvilken aldersgrense er det på den. Har en 7 åring selv. Anonymous poster hash: 184b2...50c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Harry Potter og Jurrassic Park er suksesser her ihvertfall Anonymous poster hash: 2ac86...35f Jurrassic park fikk jeg jammen lyst å se igjen.Sorry for å kuppe tråden HI: hvilken aldersgrense er det på den. Har en 7 åring selv. Anonymous poster hash: 184b2...50c Det er 11-årsgrense. Kommer vel litt an på syvåringen. For min syvåring var det ikke noe skummelt å se den, og det visste jeg på forhånd Anonymous poster hash: 2ac86...35f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Til huttetuenes land. fantastiskfilm for både barn og voksne. Anonymous poster hash: 7a17f...35c
Nullstress;) Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Modig den er helt fantastisk Eller narnia filmene. Gutt eller jente foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå