Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Har en venninne som har gått gjennom et forferdelig år (tap av nært familiemedlem på en grusom måte) og hun får lite støtte hos mannen. Han er der, men blafrer til henne hele tiden om at nå er det over, personen er død - det er ikke noe mer å gjøre osv. Hun sliter veldig pga av dette, men holder seg jo oppe pga barna sine og livet går jo sin gang. Men nå i helgen så har hun selskap for ene datteren sin som blir 10. Hun har 15 barn. De har stor plass men det gjør det jo også vanskeligere å holde øye med alle. Så når mannen min var og avleverte vår datter så traff han på mannen hennes - som var på vei ut av døra. Han skulle lufte motorsykkelen sin i stedet for å hjelpe til. Han er en oppegående mann med eget firma som går så det suser. Pengene renner inn og det er det eneste som tydeligvis er viktig for han. Jeg får jo ikke hverken gjort eller sagt noe, men likevel irriterer det meg at hun virkelig LAR han holde på - som om alt er bra. Men det er jo ikke min business, jeg vet jo det Anonymous poster hash: d9881...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 15 barn? Anonymous poster hash: 24a95...f50
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 15 barn? Anonymous poster hash: 24a95...f50 Hi mente nok 15 barn som gjester i bursdagen.. Anonymous poster hash: f3dca...fab
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Sånn er menn. Ute av stand til å trøste eller ha sympati med andre. Typisk mann Anonymous poster hash: 76ceb...a94
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Min er ikke sånn, han er hjelpsom og passe følsom. Anonymous poster hash: b2c1b...82c
Gjest Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Nuvel.... ang bursdagen, så har jeg aldri hatt noe hjelp av mannfolk. Klarer vel å håntere disse barna selv? Men om hun er ute av stand til å håndtere dette pga tapet, så er det på sin plass at nautet av en mann trår til og at hun heller sukker på tanken ved neste korvei
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 HI Ja..hehe...mente 15 barn i bursdagen. Hun klarer det helt sikkert fint, MEN, jeg synes nå likevel at det er helt uforståelig at mannen hennes kun tenker på seg selv. Det er som om det lukter skilsmisse lang vei, men at han ikke fatter det i det hele tatt. Hun på sin side, bruker nok lang tid på å bestemme seg om noe sånt. Men det er sånn at jeg mister mer og mer respekten for han Kjøre sånn ego-trip når man er pappa til flere barn er ikke greit, det er så jævla retro at det stinker lang vei!! Anonymous poster hash: d9881...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 HI Ja..hehe...mente 15 barn i bursdagen. Hun klarer det helt sikkert fint, MEN, jeg synes nå likevel at det er helt uforståelig at mannen hennes kun tenker på seg selv. Det er som om det lukter skilsmisse lang vei, men at han ikke fatter det i det hele tatt. Hun på sin side, bruker nok lang tid på å bestemme seg om noe sånt. Men det er sånn at jeg mister mer og mer respekten for han Kjøre sånn ego-trip når man er pappa til flere barn er ikke greit, det er så jævla retro at det stinker lang vei!! Anonymous poster hash: d9881...f9c Og jeg føler sånn for å si hva jeg mener til henne, ved neste gang hun ymter frampå om noe angående han. Anonymous poster hash: d9881...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Om du kjenner han, ville jeg påpekt for han at du føler hun må støttes mer. Jeg lider selv av store tap, og det er virkelig ikke slik at sorgperioden varer i en uke. Blir provosert når folk ber andre om å komme seg videre. Anonymous poster hash: 5f69f...e76
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Nuvel.... ang bursdagen, så har jeg aldri hatt noe hjelp av mannfolk. Klarer vel å håntere disse barna selv? Men om hun er ute av stand til å håndtere dette pga tapet, så er det på sin plass at nautet av en mann trår til og at hun heller sukker på tanken ved neste korvei Man håndterer det man må håndtere.Men hvilken kvinne hadde overlatt barnebursdagen til mannen sin mens hun selv dro på cafe med venninner eller en annen egotripp? Anonymous poster hash: 614cb...2c9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Nuvel.... ang bursdagen, så har jeg aldri hatt noe hjelp av mannfolk. Klarer vel å håntere disse barna selv? Men om hun er ute av stand til å håndtere dette pga tapet, så er det på sin plass at nautet av en mann trår til og at hun heller sukker på tanken ved neste korvei Man håndterer det man må håndtere.Men hvilken kvinne hadde overlatt barnebursdagen til mannen sin mens hun selv dro på cafe med venninner eller en annen egotripp? Anonymous poster hash: 614cb...2c9 Garantert ramaskrik fra alle rundt da Det er jo ganske forferdelig, når man tenker etter. Anonymous poster hash: d9881...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Jeg hadde ikke følt at jeg hadde kontroll om jeg hadde ansvar for 15 barn alene Jeg hadde blitt flyforbanna på mannen om han ikke stillte opp! Er heller ikke ansvar at en person skal passe på 15 barn alene! Anonymous poster hash: 6f06c...265
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Sånn er menn. Ute av stand til å trøste eller ha sympati med andre. Typisk mann Anonymous poster hash: 76ceb...a94 For noe tøys. De fleste menn er ikke sånn! Anonymous poster hash: 2f890...f01
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Jeg hadde ikke følt at jeg hadde kontroll om jeg hadde ansvar for 15 barn alene Jeg hadde blitt flyforbanna på mannen om han ikke stillte opp! Er heller ikke ansvar at en person skal passe på 15 barn alene! Anonymous poster hash: 6f06c...265 Er heller ikke ansvarlig å en person* Anonymous poster hash: 6f06c...265
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Eget firma som går så det suser? Endel sånne menn har manglende empati, eller er i verste fall psykopater Anonymous poster hash: 2929f...9e0
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #16 Skrevet 5. april 2014 Huff, jeg føler med venninnen din. Har en venninne selv som har det slik og mannen er likens. Er det noe du kan gjøre for å bidra til å lette litt på bursdagsfeiringen da? Anonymous poster hash: 6ee11...cba
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #17 Skrevet 5. april 2014 Eget firma som går så det suser? Endel sånne menn har manglende empati, eller er i verste fall psykopater Anonymous poster hash: 2929f...9e0 HI Ja, han har nok litt narsissistiske tendenser og så lenge han gir familien fine ferier, stort hus med ALT de trenger, så føler han nok ikke at han trenger å stille opp på sånt. Men heller gjøre noe han har lyst til. Men bør jeg si det til min venninne...hva jeg mener?? Og hvordan ta det opp...jeg vil jo ikke være pådriver til at hun skal få det verre enn hun allerede har det... Anonymous poster hash: d9881...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #18 Skrevet 5. april 2014 Eget firma som går så det suser?Endel sånne menn har manglende empati, eller er i verste fall psykopaterAnonymous poster hash: 2929f...9e0 HIJa, han har nok litt narsissistiske tendenser og så lenge han gir familien fine ferier, stort hus med ALT de trenger, så føler han nok ikke at han trenger å stille opp på sånt. Men heller gjøre noe han har lyst til. Men bør jeg si det til min venninne...hva jeg mener?? Og hvordan ta det opp...jeg vil jo ikke være pådriver til at hun skal få det verre enn hun allerede har det... Anonymous poster hash: d9881...f9c Vanskelig å si hva du bør gjøre. Det kan jo hende hun er usikker og trenger bekreftelse fra noen andre (deg) på at hans oppførsel er uakseptabel. Anonymous poster hash: 2929f...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå