Gå til innhold

Converse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er aldersgrense for å bruke Converse? Når er man for gammel?

Anonymous poster hash: 26ef8...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del syns jeg Converse kan brukes hele livet. Har selv bikket førti og bruker Converse ofte. Det er så mange kule farger/mønster som kan løfte et antrekk fra å være helt vanlig.

Det er vel heller slik at resten av antrekket er noe tona ned i forhold til før!

Go converse, sier jeg bare.

Skrevet

Jeg er i alle fall 36 og har ikke tenkt til å "legge opp". 

Har alltid hatt en litt "rocka" stil. Det lilla håret og neseringen er borte, men conversa får de aldri renske bort ;)

Anonymous poster hash: 40531...cad
Skrevet

Er 36 år og elsker converse! "Bor" i jeans, converse og skinnjakka mi nå på denne tiden av året.. :-)

Skrevet

De er ukomfortable. Jo eldre jeg blir jo meir teit synest jeg det er å betale penger for merker. Eg har levd så lenge at jeg har vært gjennom mange faser med "all stars", som vi kallte dem i før i tida.

Eg hadde dem sammen med ball genseren og 501 boksa da jeg gikk på barneskolen, jeg hadde dem på ungdomskolen og jeg hadde en fase på gymnaset og når jeg gikk på universitetet, husker jeg hadde dem da jeg backpacket. 

Eg tenker man bli ferdig med å betale ekstra for merker når det ikke innebærer noe som helst form for auke i kvaliteten eller designet, når man blir voksen.

Eg har forresten tøysko jeg bruker om sommeren.

Anonymous poster hash: 0943e...306
Skrevet

Hatt converse siden 90-tallet, har ikke tenkt å slutte å gå med dem enda, er 37 ;)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg er 46, går i jeans og skjorter, bluser, tøffe topper, og har nylig kjøpt nye Converse... Jeg er antakelig mye eldre enn HI... Skitt au, jeg kommer nok til å bruke de nye skoa og lar nok være å høre på kommentarene. Denne gangen også.

Skrevet

Jeg synes ikke de er noe fine. I tillegg er se ubehagelige, og utrolig utbrukte. Om 19-åringer på død og liv vil bruke dem på festival og føle seg too cool for school, la dem nå gjøre det. Foretrekker at ingen bruker dem

Anonymous poster hash: 150f8...d0e

Skrevet

Synes ikke det er noen aldersgrense på noe som helst, det får være opp til hver enkelt, men paddeflate, utrolig ubehagelige sko innser man vel at det ikke er lurt å bruke når man runder 30. Så da slutta jeg.

Anonymous poster hash: f1691...612

Skrevet

Conversene mine får dere aldri tatt ifra meg. Har brukt dem siden 80 tallet.njeg blir 46 i år og kunne ikke brydd meg mindre om hva folk mener jeg har på føtterne.

Skrevet

Aldri for gammel for converse!! Jeg er tretti og har i seks forskjellige farger, og skal ha mange fler!

Anonymous poster hash: 0bdd9...09f

Skrevet

Måtte sende en sms til mormor på 93 år og joda, hun bruker fortsatt Conversene sine. Hun har to par, men hun skriver at de grønne bruker hun bare på hytta og de brune er i byen.

Skrevet

Har inntrykk av at det et jenter under 25 og damet over 35 som bruker det. Enten tennåringer/ungdommer eller motvekten damer i 30/40årene.

Jeg er 27 og bruker det ikke.

Anonymous poster hash: 3d495...d0b

Skrevet

Aldri ❤️ Hilsen 37 år

Anonymous poster hash: 388b4...284

Skrevet

Hvis mormoren til Vinterlilje kan bruke Converse, så kan jeg!  :nigo:

HI

Anonymous poster hash: 26ef8...4ce
Skrevet

De er jo så stygge! Forøvrig noe jeg forbinder med tenåringer. De er ikke gode for føttene, så om noen plages med rygg/føtter etc. er de ikke å anbefale.

Anonymous poster hash: 2b1e2...988
Skrevet

Jeg er 47 og bruker Converse. Har en kollega på snart 60 som bruker Converse, hun er kul. Man blir aldri for gammel!

Anonymous poster hash: efc2b...273

Skrevet

I tredveåra og bruker converse. Slutter ikke pga alder ...

Skrevet

Jeg er 33, bruker de ikke fordi jeg gidder ikke knyte de opp og igjen ;)

Liker de og kan godt gå med de selv om de er litt flate.

Skrevet

Må bare skrive en kommentar til #5 - kvaliteten på Converse er jo fantastisk! Hvert fall i forhold til andre tøysko, som såvidt rekker en sesong. Har aldri klart å slite ut noen av mine Converse, enda jeg har brukt dem mye. Med en ekstra såle nedi blir de absolutt behagelige også. 

Nå er jeg "bare" 24, men jeg ser ikke for meg at jeg må kaste Conversene på en del år. Jeg har flest lave, da, som jeg synes blir litt mer nøytral og passer til alle. Slipper også å knyte opp og igjen, da mine er permanent knytt ;) 

Skrevet

Ser det på de under 20 og de over 40..... Selv er jeg over 40 og bruker det ikke.

Anonymous poster hash: 5051e...82b
Skrevet

Converse har ingen aldersgrense:) Så en dame på rundt 60 i går, og jeg tenkte hun var kul:) Hun hadde liksom hele stilen inne da! Hilsen Converse storforbruker 24 ;P

Anonymous poster hash: 190fc...1ec
Skrevet

Smaken er som baken, jeg syns converse er grusom stygg, og kunne ikke gått med dem uansett alder;)

Skrevet

28, bruker alle parene mine.

Anonymous poster hash: abf6f...70f
Skrevet

Henger tydeligvis ikke med jeg... vet ikke hva converse er... er det tøysko i forskjellige mønstre eller noe? Datteren min på 9 år bruker noe alla sånt. Heg er 28 og henger ikke med haha

Anonymous poster hash: b9243...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...