Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Isåfall, varer det like lenge som hos mennesker? Det må bli et sabla klin? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Leeeeer. Fantastisk spørsmål. 😂 Anonymous poster hash: fb7c7...1e9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke!Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453
<3 2G <3 Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Et kjapt søk på Google sier ja, å den er ganske lik mennesker sin.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Måtte Google. Les selv. Kniiiis. http://illvit.no/spor-oss/har-dyr-menstruasjon Anonymous poster hash: fb7c7...1e9
mamma_bergen Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Hehehe! Jeg må noen ganger le når jeg leser her inne, jeg er forundret over hva som kan falle inn i hodene til folk
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Hehehe! Jeg må noen ganger le når jeg leser her inne, jeg er forundret over hva som kan falle inn i hodene til folk Ja, tenk på alt har man tid til å tenke på når man har barnefri Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd IKKE er en apekatt. He he Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Hehe, så herlig! Dagens lille latter ifra meg Utrolig hvor mye forskjellig man egentlig tenker på Anonymous poster hash: a9f1b...8c7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd IKKE er en apekatt. He he Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd Anonymous poster hash: ae5f6...453
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd IKKE er en apekatt. He he Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hvis jeg virkelig var en apekatt hadde jeg ikke behøvd å spørre om jeg får mensen eller ikke. Da hadde spørsmålet vært ganske annerledes, f.eks "Jeg blør fra underlivet, er midt i jungelen, uten klær, truser, våtservietter, bind eller ob - hva gjør jeg - hjelp meg ... Noe sånt. Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd IKKE er en apekatt. He he Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hvis jeg virkelig var en apekatt hadde jeg ikke behøvd å spørre om jeg får mensen eller ikke. Da hadde spørsmålet vært ganske annerledes, f.eks "Jeg blør fra underlivet, er midt i jungelen, uten klær, truser, våtservietter, bind eller ob - hva gjør jeg - hjelp meg ... Noe sånt. Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Du har et poeng Wi-fi i jungelen these days? Nice...Men ingen bind.. Anonymous poster hash: ae5f6...453
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #16 Skrevet 5. april 2014 Herlig tanke! Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer. Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...? Anonymous poster hash: bd3cb...7dd IKKE er en apekatt. He he Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd Anonymous poster hash: ae5f6...453 Hvis jeg virkelig var en apekatt hadde jeg ikke behøvd å spørre om jeg får mensen eller ikke. Da hadde spørsmålet vært ganske annerledes, f.eks "Jeg blør fra underlivet, er midt i jungelen, uten klær, truser, våtservietter, bind eller ob - hva gjør jeg - hjelp meg ... Noe sånt. Anonymous poster hash: bd3cb...7dd Du har et poeng Wi-fi i jungelen these days? Nice...Men ingen bind.. Anonymous poster hash: ae5f6...453 Ja, det er sant. Mulig det sitter masse hjelpeløse aper rundt omkring i jungelen og ønsker seg en smarttelefon. Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå