Gå til innhold

Får aper mensen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, varer det like lenge som hos mennesker? Det må bli et sabla klin?



Anonymous poster hash: bd3cb...7dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leeeeer. Fantastisk spørsmål. 😂

 

Anonymous poster hash: fb7c7...1e9

Skrevet

Herlig tanke!
Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.
 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..



Anonymous poster hash: ae5f6...453
Skrevet

Et kjapt søk på Google sier ja, å den er ganske lik mennesker sin.

Skrevet

Hehehe!

 

Jeg må noen ganger le når jeg leser her inne, jeg er forundret over hva som kan falle inn i hodene til folk :D

Skrevet

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

Skrevet

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

Skrevet

Hehehe!

 

Jeg må noen ganger le når jeg leser her inne, jeg er forundret over hva som kan falle inn i hodene til folk :D

Ja, tenk på alt har man tid til å tenke på når man har barnefri :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

Skrevet

 

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...?

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

Skrevet

 

 

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...?

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

IKKE er en apekatt. He he :fnise:

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

Skrevet

Hehe, så herlig! Dagens lille latter ifra meg :D Utrolig hvor mye forskjellig man egentlig tenker på :P
 



Anonymous poster hash: a9f1b...8c7
Skrevet

 

 

 

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...?

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

IKKE er en apekatt. He he :fnise:

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? :)

 

Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd :D

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...?

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

IKKE er en apekatt. He he :fnise:

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? :)

 

Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd :D

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hvis jeg virkelig var en apekatt hadde jeg ikke behøvd å spørre om jeg får mensen eller ikke. Da hadde spørsmålet vært ganske annerledes, f.eks "Jeg blør fra underlivet, er midt i jungelen, uten klær, truser, våtservietter, bind eller ob - hva gjør jeg - hjelp meg :cry: ... Noe sånt. 

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...?

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

IKKE er en apekatt. He he :fnise:

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? :)

 

Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd :D

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hvis jeg virkelig var en apekatt hadde jeg ikke behøvd å spørre om jeg får mensen eller ikke. Da hadde spørsmålet vært ganske annerledes, f.eks "Jeg blør fra underlivet, er midt i jungelen, uten klær, truser, våtservietter, bind eller ob - hva gjør jeg - hjelp meg :cry: ... Noe sånt. 

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Du har et poeng ;) Wi-fi i jungelen these days? Nice...Men ingen bind..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Herlig tanke!

Men jeg regner med det, alle pattedyr har vel eggløsning og jeg regner med at denne blir etterfulgt av en blødning. Hva slags syklus en ape har veit jeg ikke, prøvde å google, men må nok google litt mer.

 

Kan tenke meg at aper vasker seg selv, sånn som f,eks hunder gjør. Går ikke nødvendigvis og menstruerer overalt..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Takk for svar, men.... æsj... Er apene så myke at de klarer å vaske seg, på den måten? Nok et apespørsmål. I det filosofiske hjørnet i dag :P

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Aper er vel særdeles bøylig og tøylig ;P

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hmmm, ja, var det nå jeg skal være glad for at jeg er en apekatt...?

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

IKKE er en apekatt. He he :fnise:

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Haha! Blei litt usikker nå, er du virkelig en apekatt som sitter her og stiller spørsmål om hva du gjør med din egen menstruasjon? :)

 

Trur vi skal være glad vi ikke er aper ja, deilig å både ha dusj, våtservietter, bind og tamponger når man på død og liv må ha mensen hver mnd :D

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Hvis jeg virkelig var en apekatt hadde jeg ikke behøvd å spørre om jeg får mensen eller ikke. Da hadde spørsmålet vært ganske annerledes, f.eks "Jeg blør fra underlivet, er midt i jungelen, uten klær, truser, våtservietter, bind eller ob - hva gjør jeg - hjelp meg :cry: ... Noe sånt. 

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

 

Du har et poeng ;) Wi-fi i jungelen these days? Nice...Men ingen bind..

 

Anonymous poster hash: ae5f6...453

 

Ja, det er sant.

Mulig det sitter masse hjelpeløse aper rundt omkring i jungelen og ønsker seg en smarttelefon. 

 

Anonymous poster hash: bd3cb...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...