Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Etter å ha følt meg som en låghalt bytting siste dagene hjelper det litt at huset er så stille nå at jeg har oppdaget at katten faktisk kan snorke veldig høyt. Har bakt Stickybuns med litt sammalt spelt i (snurrer med eple, kanel og rørsukker i form som sammensett) lukter det godt her. Planen er: Dusje kadaveret med full overhaling av klipp, luk og skrubb. Etterbehandler med smøring og lakk (kjører knallrød 40-tallsstil i dag). Deretter litt nipping til noe jeg finner i skapet før stasen skal på, for i kveld blir det fest! Kanskje jeg tilogmed får tid til å sove litt. Det er nesten for godt til å være sant.
Ziva Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Kos deg Jeg sitter i en hall på Ringerike med ca 150 gubber i alle aldre. Her skal jeg sitte til kl 20.00. At jeg aldri lærer!! Jeg kunne ha sittet på balkongen hjemme og nytt stillheten uten mann og barn. Krøllet meg sammen i stolen og bare sløvet i vei.
sug lut Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Det er deg vel unt med full overhaling og vårpuss! Du kommer til å bli så lekker at ungene ikke kjenner deg igjen Jeg har en stor elsk i dag: kollektivnettet i Oslo og Akershus! Det er deilig å reise langt og ha god tid. Turist i fremmede boligstrøk på lokalbusser, bussbytte litt sånn ymse plasser man ellers suser forbi - og det FUNKER, det kommer når det skal og går dit det sier og bussjåførene er hyggelige og han siste sang faktisk.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2014 Kos deg Jeg sitter i en hall på Ringerike med ca 150 gubber i alle aldre. Her skal jeg sitte til kl 20.00. At jeg aldri lærer!! Jeg kunne ha sittet på balkongen hjemme og nytt stillheten uten mann og barn. Krøllet meg sammen i stolen og bare sløvet i vei. Åh, da er det din tur snart håper jeg! Sitte i hall med gubber? Pussig lørdagsaktivitet sett utenfra, hehe.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2014 Det er deg vel unt med full overhaling og vårpuss! Du kommer til å bli så lekker at ungene ikke kjenner deg igjen Jeg har en stor elsk i dag: kollektivnettet i Oslo og Akershus! Det er deilig å reise langt og ha god tid. Turist i fremmede boligstrøk på lokalbusser, bussbytte litt sånn ymse plasser man ellers suser forbi - og det FUNKER, det kommer når det skal og går dit det sier og bussjåførene er hyggelige og han siste sang faktisk. Så fint! Turist i egen by burde alle være innimellom. Syngende bussjåfører er ekte bussjåfører fordi de har "godt humør".
frk Nilsen Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Har manne og barnefri i kveld Skal rydde litt, lage meg noe god mat, drikke vin og se en dårlig jentefilm uten klaging av filmvalg Nå nyter jeg stillheten (hører kun vaskemaskinen) og en goood kopp kaffe!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2014 Nå er det ikke lenger "Midnight in the Garden of Good and Evil" down south, mer skumring, og med det erklærer jeg bikinisesongen for åpnet på tross av sluddbyger ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå