Appelsindyret Skrevet 5. april 2014 #26 Skrevet 5. april 2014 Jeg vurderte Olea til datteren min men det ble Mina, det synes jeg er aldeles nydelig
Bustetroll Skrevet 5. april 2014 #27 Skrevet 5. april 2014 (endret) Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Det er det samme navnet. Man kan fint slenge på en ekstra n (og kan man litt norrønt, så kan man sikkert forsvare det med norrøn grammatikk) Akkurat som man kan skrive Geir og Geirr. Samme navnet, samme uttale. Anonymous poster hash: 50312...3e7 Tja, noe så dumt tenker jeg da. Vel, geirr- det blir jo geir uansett, så den er ikke så hard. Men f.eks: Idun/Idunn Alvin/alvinn Katrin/Katrinn Patrik/Patrikk Daniel/Daniell Mariel/Mariell Teres/Teress Kristian/Kristiann Kristin/Kristinn Alle disse, har 2 vidt forskjellige uttalelser, i mitt hode i alle fall Endret 5. april 2014 av Bustetroll
Gjest meg&mini Skrevet 5. april 2014 #28 Skrevet 5. april 2014 (endret) Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetroll😂Flere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno 😁 Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten 😍). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Endret 5. april 2014 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #29 Skrevet 5. april 2014 Fanny er vel noget uheldig.. Mtp engelsk betydning. Anonymous poster hash: cb52b...f41
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #30 Skrevet 5. april 2014 Hvorfor må det være så spesielt? De mest spesielle navnene nå, er jo de som er rake motsatsen til "sienna og Savannah-navn". Feks Kari, Agnes, hjørdis, gjertrud, Vigdis.. Skal det være sånn fancy og nymoderene, forslår jeg Gonorea. Anonymous poster hash: 5c6c8...ea4
Gjest meg&mini Skrevet 5. april 2014 #31 Skrevet 5. april 2014 Fanny er vel noget uheldig.. Mtp engelsk betydning. Anonymous poster hash: cb52b...f41 HAHA! Litt spesielt hvis Fanny har en bror som heter Simen! Jeg synes Fanny er så kult, hadde ikke valgt det selv, i hvertfall ikke hvis jeg var engelsk!
Bustetroll Skrevet 5. april 2014 #32 Skrevet 5. april 2014 Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #33 Skrevet 5. april 2014 Alvilde <3 Olava Hennie Albertine Anonymous poster hash: 242f1...c55
Gjest meg&mini Skrevet 5. april 2014 #34 Skrevet 5. april 2014 (endret) Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsom😄Mente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en 😔 Endret 5. april 2014 av meg&mini
Bustetroll Skrevet 5. april 2014 #36 Skrevet 5. april 2014 Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsomMente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en Skjult mobbing, kaller man den teknikken der
Gjest meg&mini Skrevet 5. april 2014 #37 Skrevet 5. april 2014 Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsomMente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en Skjult mobbing, kaller man den teknikken der Skjult mobbing? Tro meg, det er noe jeg ikke er smart nok til. Uansett er jeg helt imot mobbing, om det er på et forum eller et annet sted. Men du får tro det du vil:)
I scream for icecream! Skrevet 5. april 2014 #38 Skrevet 5. april 2014 Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsomMente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en Skjult mobbing, kaller man den teknikken der Nå er du vel litt hårsår? Jeg tolka det meg&mini skrev utelukkende positivt. Hun sier jo hun digger deg? Og det du skrev var jo humoristisk ment eller? Du lo jo selv av navnet Idunn? Rart, for jeg har alltid tenkt på deg som en dame med selvironi og humor.
Bustetroll Skrevet 5. april 2014 #39 Skrevet 5. april 2014 oteme="I scream for icecream!" post="146267648" timestamp="1396725529"] Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsomMente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en Skjult mobbing, kaller man den teknikken der Nå er du vel litt hårsår? Jeg tolka det meg&mini skrev utelukkende positivt. Hun sier jo hun digger deg? Og det du skrev var jo humoristisk ment eller? Du lo jo selv av navnet Idunn? Rart, for jeg har alltid tenkt på deg som en dame med selvironi og humor. ble nok litt misforståelse der ja.. Tolket svaret feil tenker jeg. Jeg selv lo av navnet Idunn. Men jeg trodde svaret hennes var en måte å mobbe, at jeg ikke var klar over at Idun/ Idunn var samme navn..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #40 Skrevet 5. april 2014 Selma Alma Anida Anonymous poster hash: b5d94...696
Hippomama Skrevet 5. april 2014 #41 Skrevet 5. april 2014 Thilde Nelia Nalie Amelie Alvilde Alva Arwen Love Lerke
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #42 Skrevet 5. april 2014 Thilde Nelia Nalie Amelie Alvilde Alva Arwen Love Lerke Er det ikke litt harry å foreslå nelia som uvanlig navn når FF nettopp har kalt barnet sitt det? Anonymous poster hash: 5c6c8...ea4
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #43 Skrevet 5. april 2014 Iljen Anonymous poster hash: 84c54...3aa
I scream for icecream! Skrevet 5. april 2014 #44 Skrevet 5. april 2014 oteme="I scream for icecream!" post="146267648" timestamp="1396725529"] Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsomMente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en Skjult mobbing, kaller man den teknikken der Nå er du vel litt hårsår? Jeg tolka det meg&mini skrev utelukkende positivt. Hun sier jo hun digger deg? Og det du skrev var jo humoristisk ment eller? Du lo jo selv av navnet Idunn? Rart, for jeg har alltid tenkt på deg som en dame med selvironi og humor. ble nok litt misforståelse der ja.. Tolket svaret feil tenker jeg. Jeg selv lo av navnet Idunn. Men jeg trodde svaret hennes var en måte å mobbe, at jeg ikke var klar over at Idun/ Idunn var samme navn.. Hehe, skjønner det. Bare fikk litt vondt av henne, for jeg tror hun bare mente å gi deg et kompliment.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #45 Skrevet 6. april 2014 Illiana Othilie Leona Everlie Jamine Ellers synes jeg ikke at alle navn som er foreslått her er så uvanlige. Tomine, Maiken, Amelie, tilde etc Anonymous poster hash: 2d32c...677
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #46 Skrevet 6. april 2014 Vårin Ariella Adele Ibi Solrun Anonymous poster hash: e6023...97c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #47 Skrevet 6. april 2014 Herre min hatt Hvorfor ikke bare kalle ungen en attpåklatt Anonymous poster hash: 51f9b...521
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #48 Skrevet 6. april 2014 Alvilde Othilie Oline Dorthea Tindra Thuva Helmine Alva Anonymous poster hash: b91b0...ae1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #49 Skrevet 6. april 2014 Bolette er et navn jeg liker godt. Har du tid og mulighet ta deg en tur innom kirkegården og se å gravstøttene mange flotte navn der, Anonymous poster hash: bddff...944
Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2014 #50 Skrevet 6. april 2014 oteme="I scream for icecream!" post="146267648" timestamp="1396725529"] Idunn Anonymous poster hash: d78a9...7fa Haha, jeg måtte le litt av det navnet.Idun er et OK navn. Men idunn? Uttalt : I-dunn ? (I grunn) Bustetroll, ditt tøysetrollFlere ganger tar jeg meg selv i å le av deg. Eller med deg? Hehe, samme det - diggerej! Hvis man skal slenge på flere bokstaver foreslår jeg : Idunno Så noen nevne Maiken, Alberte, Everlie (Nydlig forresten ). Ellers kan jeg foreslå: Penny Tomine Fanny Jeg syntes det er trist at du ler av meg. Men ok.Mente det på en fin måte, lover. Du er morsomMente det i hvertfall ikke som en fornærmelse, så beklager hvis du tok det som en Skjult mobbing, kaller man den teknikken der Nå er du vel litt hårsår? Jeg tolka det meg&mini skrev utelukkende positivt. Hun sier jo hun digger deg? Og det du skrev var jo humoristisk ment eller? Du lo jo selv av navnet Idunn? Rart, for jeg har alltid tenkt på deg som en dame med selvironi og humor. ble nok litt misforståelse der ja.. Tolket svaret feil tenker jeg. Jeg selv lo av navnet Idunn. Men jeg trodde svaret hennes var en måte å mobbe, at jeg ikke var klar over at Idun/ Idunn var samme navn.. Hehe, skjønner det. Bare fikk litt vondt av henne, for jeg tror hun bare mente å gi deg et kompliment. Så søtt av deg, I scream for icecream. Det jeg lo av var "I-dunn (i grunn)" Det var akkurat sånn jeg også tenkte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå