Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter en god og behagelig amme bh. Helst som ser litt ok ut og ikke er for dyr, mange av de får meg til å føle meg som ei gammel dame på 80. Jeg lurer også på om noen har noe råd om når man burde kjøpe de? Har 3 uker til termin så begynner å bli litt små stressa! Har lest at man burde ha med en i sykehusbagen. Men jeg hadde sett for meg at man skulle kjøpe disse etter fødsel? når melkeproduksjonen er kommet i gang. slik at man ikke bommer på størrelsen. Utrolig kjipt om man kjøper inn et par som blir for små. De koster jo tross alt en del Alle tips mottaes med stor takk! Jeg er helt blank når det kommer til slikt Anonymous poster hash: 884fd...b33
Tjofsen Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Jeg var fornøyd med Triumph sine, men de så ikke spesielt spreke ut. Jeg brukte vanlig bh på sykehuset. Gikk en del uten bh også. Kjøpte inn ammebh noen dager etter fødsel. Glad jeg ventet med det til etter fødselen, ellers hadde jeg nok bommet på str.
eplekart11&snørose14 Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Triumph passer meg best, og de har en type med litt blonder som er ganske fine Lurt å ha en klar ved fødsel, så kjøper du flere når melka har kommet. Ikke kjøp fooor stor, da holder ikke ammeinnlegget seg på plass. Men heller ikke for små, da blir det vondt og potensielt tette melkeganger. Altså ikke helt lett Men et godt tips er å kjøpe omkretsen som du pleier og gå opp et cup. Også kjøper du med er forlengerstykke! Da har du mulighet til litt justeringer
Salomine Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Jeg har kjøpt mine hos mammatrend.no og underverker.no. Der har de noe for enhver smak. Både blonder og uten. Jeg fikk stadig større pupper etter hvert som jeg fikk mer melk, så det endte med at jeg kjøpte boobs sine både ull og bomull, behagelige og tøyer seg, men spesielt pene er de jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Takk for gode råd damer Jeg forstår jo at det å finne fine amme bher ikke er en enkel sak, men så lenge amme innlegget ikke synes igjennom og bhen ser ok ut er jeg fornøyd. det viktigste er jo så klart at den sitter godt og at man slipper ubehag! Skal ta meg en tur å se på triumph sine. Forhåpentligvis har de bak kassa litt peiling og kan komme med råd i forhold til størrelse og slikt Anonymous poster hash: 884fd...b33
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Anbefaler å bruke elastisk topp de første dagene, og heller vente med skikkelig bh til melka er kommet i gang. Som du selv er inne på er det fort gjort å bomme kraftig om man kjøper på forhånd. Og det kan presse og sprenge mye, så da er det greit å bruke noe som ikke gnager, samtidig som du kan fylle på med innlegg uten at det blir for trangt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Anbefaler å bruke elastisk topp de første dagene, og heller vente med skikkelig bh til melka er kommet i gang. Som du selv er inne på er det fort gjort å bomme kraftig om man kjøper på forhånd. Og det kan presse og sprenge mye, så da er det greit å bruke noe som ikke gnager, samtidig som du kan fylle på med innlegg uten at det blir for trangt. Ja, det var noe slikt jeg også tenkte. De koster jo en formue, så det er dyrt og bomme på størrelsen. Kanskje en sports BH kunne vært lurt første tiden? De holder jo amme innleggene på plass og presser ikke så lenge man kjøper en stor nok størrelse, og da kan man jo bare brette den opp under amming? Nei, ikke vet jeg. det er ikke lett å bli klokt på alt dette man skal sette seg inn i den første tiden Anonymous poster hash: 884fd...b33
Edelweis Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Cubus sine er best synes jeg :-) uten spiler og de er så myke og behagelige.
VE-G Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Cubus sine brukte jeg. Får både med og uten blonder og uten spiler, det er viktig. De på cubus er også såpass billige, så da kan du fint kjøpe med en bh som du kan ha på sjukehuset, uten at du blir blakk hvis du trenger enda større når melka kommer igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå