Gå til innhold

Hva mener Meat Loaf i sangen "anything for love"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, er forelska og fikk denne sangen fra denne typen i natt…vet ikke om det er positivt eller negativt. Høres ut som en fjortis og så er jeg 42 hehe…..

Anonymous poster hash: 412ea...115
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan da ikke være annet enn positivt?

Anonymous poster hash: 94dc7...fdb
Skrevet

Eller?? Jeg er jo blitt helt tussete….hva er det han ikke vil??

HI

Anonymous poster hash: 1e388...61b
Skrevet

Min tanke er at du sa eller viste noe som han ikke var forberedt på. Hva med å sende en sang tilbake til ham? Han er jo forelsket men vil nok leke litt :) Menn er rare!

Anonymous poster hash: 2c8eb...0b0
Skrevet

In the line, "I will do anything for love, but I won't do that," the "that" is whatever he said just before that. For example... "But I'll never forget the way you feel right now-- Oh no--no way-- I would do anything for love, But I won't do that" - The "that" in this particular verse is "forget the way you feel right now." Meat Loaf said this himself on his StoryTellers episode on VH1. (thanks, Melly - Chicago, IL)

Skrevet

Du virker veldig usikker på deg selv hi. Slutt å oppføre deg som ett barn og bli voksen. Og for Guds skyld slutt å overanalysere alt. Det er forferdelig usjarmerende å være som deg

Anonymous poster hash: 2fcce...b35

Skrevet

I hvilken sammenheng sendte han den da? Ut av det blå, eller som et ledd i en samtale? Han sier vel at han vil gjøre alt for kjærligheten, utenom å glemme hvordan du føles. Neppe negativt. 

Du skal også la være å anta at mannen har lyttet så veldig mye på teksten :P Den heter I would do anything for love, er ikke sikkert han mener så mye mer enn det. 

Anonymous poster hash: 94dc7...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...