Gå til innhold

Bikini på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikket igjennom på Ellos, og fant en del ok overdeler, men ingen underdeler jeg likte som hadde matchende overdel. Noen som har linker til andre sider med ok bikinier til oss som må opp i minst D/E-cup? Og helt ikke alt for dyre ;)

Anonymous poster hash: f01bc...182
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens ikke så billig, men Rønisch har hold in bikinitruse. Getinspired.no. Truse og topp trenger ikke matche. En svart truse går til det meste..

Anonymous poster hash: 6caf5...e79

Skrevet

Muligens ikke så billig, men Rønisch har hold in bikinitruse. Getinspired.no. Truse og topp trenger ikke matche. En svart truse går til det meste..

Hm, ja, du har vel et poeng der, men liker at de matcher da ;) Jeg vil ikke ha hold-in, men helt vanlige bikinitruser. Det synes dog å være vanskelig å oppdrive, for nå er alle enten gigantiske som dekker hele magen og hoftene, eller tai. Hva skjedde med en helt vanlig trusefasong? Gjerne litt liten slik at mest mulig hud får sol på seg, og gjerne med noe fin "pynt" eller snorer på.

Takker for tips til sider :)

HI

Anonymous poster hash: f01bc...182

Skrevet

Lace.dk, de har undertøy og bikini i alle størrelser:)

Anonymous poster hash: 8cb77...6a4

Skrevet

Ok, da foreslår jeg Nelly.com (der har jeg funnet vanlige truser selv), laRedoute eller Victorias Secret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...