Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Når vi er hjemme til svigers deler de alle boksere. Rene såklart ja!;-) hun legger alle boksere i en skuff på badet, så bruker alle brødrene de samme. Nå bor bare en hjemme da, men ofte er alle tre brødre der samtidig! Jeg synes boksere er litt personlig jeg da, selv om de er rene. Samboeren min skjønner ikke hva jeg synes er så rart med det. Synes du det er rart? Anonymous poster hash: 63f2a...cbc
☆☆☆ Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Han har ikkje brødre, men ja det er rart. Undertøy er personlig, eg ville ikkje delt truser med søstra mi.
catchbaby Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 IKKE GREIT Å DELE TRUSE!!!!! Jeg er oppgitt over mannen noen ganger, han og eldste sønnen har ikke bestandig helt kontroll på hva som er hvems, men det har jo jeg, og innimellom har jeg sett at det har foregått en liten blandings. DA sier jeg ifra. Han må jo kjenne at den er litt trang. Men igjen, ikke greit å dele undertøy, med mindre det er helt kriiise.
HvittHus Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Typisk menn. De har ikke de samme preferansene til undertøy som oss kvinner. Det er vel i og for seg ikke noe problem å bytte undertøy så lenge det er rent, men jeg ville ikke ha gjort det selv. Men jeg ville heller ikke laget noe oppstyr av dette, hvis dette var noe mannen var komfortabel med. Hans underliv, hans valg av truse.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 De eldste mine svitsjer boksere imellom seg. Jeg har ikke kontroll på hvilke som er hvem sine. Ikke har de det helt selv heller. Anonymous poster hash: fd4ef...c86
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Jeg ville heller aldri delt med min søster. Eller min mamma, for det kan godt være at faren og går oppi den skuffen. Kjøpte fine boksere til han, men plutselig har broren på den, blir litt oppgitt da. Samboeren min skjønner virkelig ikke problemet han, så lenge de er rene!!?? Fysj!!! Fint å høre meninger! Anonymous poster hash: 63f2a...cbc
catchbaby Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Haha, jeg lurer faktisk på om eksen i min ungdom hadde et sånt opplegg. Da bodde vi begge hjemme hos foreldrene våre og jeg mener å huske at hos han hadde en felles bokser og sokkeskuff på badet. Jeg synes det var rart. Jeg tenker liksom at klær er personlig. Uansett.
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Måtte spørre mannen her, reaksjonen hans var identisk med min. Så at det "er slik menn er" stiller jeg meg sterkt tvilende til.
Vinterlilje Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Ser ikke problemet så lenge undertøyet er rent og de som skal bære undertøyet mener det er greit dele
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 IKKE GREIT Å DELE TRUSE!!!!! Jeg er oppgitt over mannen noen ganger, han og eldste sønnen har ikke bestandig helt kontroll på hva som er hvems, men det har jo jeg, og innimellom har jeg sett at det har foregått en liten blandings. DA sier jeg ifra. Han må jo kjenne at den er litt trang. Men igjen, ikke greit å dele undertøy, med mindre det er helt kriiise. Haha, likte denne kommentraen Men nei, det er ikke okei å dele boksere. Min mann ville også syns det var kjempeekkelt. Men jeg tror ikke menn generelt har samme syn på dette som oss. Anonymous poster hash: daad5...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå