Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Svar gjerne dere som har barn på 1-2 år.... Anonymous poster hash: 269f5...4bf
StavangerJuniBaby Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Går tur om det er fint vær. Om det er dårlig vær går vi på lekeland, eller på handlesenter på kafé (har en unge som liker det). Ellers drar vi på besøk eller drar en tur på biblioteket eller museum og kikker litt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Stå opp tidlig (som vanlig), men det er koselig at hele familien våkner sammen. Setter oss sammen med frokostbordet. Lager gjerne noe ekstra godt, som egg og bacon, omelett eller arme riddere. Bruker lang tid ved bordet. Etterpå leker vi litt hjemme før det igjen er leggetid for jenta vår. Da benytter av og til jeg og samboer anledningen til å legge oss sammen litt. Etter hvilen varierer det hva vi finner på- men ofte går turen til besteforeldre, ut på handling eller vennebesøk. Prøver å slappe godt av innimellom og gjøre ting sammen som familie. (Ikke alltid dette lar seg gjøre såklart). Spiser noe godt til middag (ofte spiser vi når hun har lagt seg). Lager noe eget til henne. Barnet er to år til sommeren. Anonymous poster hash: 84c22...829
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Min jente er 6 nå da, men lørdagene er omtrent samme som da hun var 1-2 år. Vi nyter at vi har god tid, koser og leker litt i senga før vi står opp. Så går vi ned og leker litt eller ser litt på tegnefilm før vi har en koselig og litt lengre frokost enn ellers. Gjerne med kokte egg, kakao etc. Så er det å stelle og kle på seg og ta seg en tur ut, enten har vi planlagt noe på forhånd eller vi tar det på sparket. En tur i skogen, stranda, skitur, museum, lekeland, besøksgård, en park, kino, bibliotek, besøk til noen eller noen som skal komme til oss. I blant er vi bare hjemme, går en tur eller koser oss i hagen. Som regel er vi innom butikken på vei hjem, enten alle eller en av oss og så er det slappe av, spise middag og deretter litt snop og leke eller se på tv til frøkna skal legge seg i 20 tida (tidligere da hun var yngre).
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Så koselige dager dere har!! Vi har følt det har vært så vanskelig å finne på ting med en på den alderen. Men det begynner å bli lettere nå. Prøver å komme oss ut for det meste, spesielt i godt vær. Men hvor lenge er dere ute? Hele dagen? Får nesten dårlig samvittighet om vi bruker en lørdag på diverse ærender og handling osv. Men det kanskje vanlig å bruke en lørdag på det en gang i blant også Anonymous poster hash: 269f5...4bf
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Helga er de to dagene i uka vi har fri, så da tar vi det helt med ro. Stort sett rådet en eller annen bursdag, som idag. Midterste skal i bursdag om et par timer, mannen er avgårde å fikser bilen, eldste skal til ei venninne, og jeg skal prøve å komme litt ovenpå hva husarbeid angår. I morgen er det fotball og pizzakveld for eldste, så da skal vi prøve å få gjort litt hjemme... Hverdagen er travel, og stort sett helgene og. Så når vi først ikke har planer er vi ute så lenge været tillater det. Ute i Hagen feks, griller og koser oss.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Står opp når gutten våkner litt før 6. Ser på tegnefilm, lager god frokost. Leker inne, ser litt mere tegnefilm og tar morgenstellet. Går ut og leker eller går tur. Lager litt lunsj. Gutten sover luren sin rundt 11 i 1-2 timer. Drar og handler etter det. Så hender det at vi er mere ute og leker eller drar på besøk til besteforeldre o.l. Kommer hjem, lager middag. Slapper av inne eller ute (om sommeren) Gutten får litt grøt eller yoghurt og en koseflaske etter et bad i 18 tiden. Kl 19 så legger vi han og pleier å legge oss en times tid etterpå og se på film i senga. Er det sommer så hender det vi legger oss senere og tar et par glass vin på terrassen. Alt sentrerer rundt barnet hele dagen stort sett. Han er jo i barnehagen hele uka så vi liker å bruke helgene på han. Har nr to på vei også. Anonymous poster hash: 2de25...a8a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Vi jobber mange helger, da begge er i helsevesenet, når vi har fri, er vi ofte ute og går tur med barna, spiser lang lunch, leser avis og ordner i hagen (på vår og sommer). Har fote besøk av venner med barn til lunch eller middag som vi ikke ser så ofte. Anonymous poster hash: cbc97...f09
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Mine minste er 1 og 2 år. De helgene vi ikke er på hytta eller mannen har jobb er vi gjerne i lekeland eller i badeland. Mine er ikke så glad i å trille tur lengre, men vi er gjerne ute og leker. Så er det inn og lage middag og ha litt ettermiddagskos med noe godt før det er i seng kl 19. Dagen går veldig fort Også gleder vi oss til det blir vår og bart for da blir det lettere å være ute
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Jeg har vært ute med toåring. Dro til en barnehage. To søsken var også med og de leker sammen i sandkassa. Stor stas for minstemann. Var ute lenge. Nå er det lunch og besøke familie etterpå. Tar det med ro i helgene. Stresser ikke med noe.litt husarbeid blir det også tid til. Varierer med hva vi finner på. Det blir mye en tur ut, en sjelden gang lekeland eller svømmehall. Ofte blir det dra på besøk eller få besøk lørdag eller søndag. Anonymous poster hash: c96cf...c7f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Tvillinger på 2 år og ei på 4 år. Idag sto jeg opp klokken 05.30 (våknet av meg selv). Tok meg en dusj og ryddet litt i huset, før barna våknet rundt 06.30. Da satte jeg dem i badekaret mens jeg leste ei bok og leita frem klær. Så gikk vi på kjøkkenet og ordnet frokost sammen, før barna gikk å vekte mannen rundt 08.30. Så satt vi lenge å spiste frokost sammen og bare kosa oss med kakao, ferske rundstykker og eggerøre. Etter det kledde vi på oss og dro en tur i marka (har skogen rett ved siden av). Var der til i 11-tiden. Da dro vi hjem og spiste lunsj før jeg gikk en trilletur med de minste som skulle sove, mens mannen og eldste satt hjemme og perlet. Nå venter vi på at tvillingene skal våkne, så skal vi dra en tur på butikken. Etter det har vi ingen planer. Men blir nok å skru på tven i barnetv-tiden og litt god mat til kvelds før de legger seg. Og er det opp til 4-åringen så blir det nok spaghetti og kjøttdeig Anonymous poster hash: 6949f...d87
Elskerhøsten2014 Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 (endret) Som vanlige dager . noen ganger koser vi oss ute i parken,lekeplassen hvis pent vær,noen ganger på besøk og noen ganger drar vi i svømmehallen eller leos lekeland,ellers er vi bare hjemme og koser oss ,leker med han,lager mat sammen, går turer ,så sover han en lur løpet av dagen,så da ser vi på filmer,eller sitter på datan og spiller Xbox . han er 14 mnd han legger seg 20-30 og sover til 8-9 hver dag Endret 5. april 2014 av olli bolli totti
Subwoofer Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Min kar er snart 18mnd. Vi har vært ute i regnet i dag, er en barnehage rett borti gata som vi gikk til. Der gikk han å bar rundt på sand i en spade, trampet i søla og sklei i sklia. Etter det gikk vi hjem å spiste lunsj, før han sov lur i vogna. Nå spiser han en halv banan og fire bokstavkjeks før vi skal trille til butikken. Så er det middag, leking med Lego, kvelds mens han ser noen episoder sauen Shaun, bading og soving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå