Gå til innhold

Min pappa er større enn din pappa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dette tilfellet min mamma er tøffere enn din pappa.

En mamma i klassen til snuppa overhørte en "samtale" ved henting på sfo.

Der stod snuppa og hennes klassevenninner og fortalte en av barna i paralell-klassen at hvis ikke han sluttet å erte jentene så skulle hun fortelle det til mamma!!

- Åh skal du sladre til mamma du da mammadalten.

- Mamman hennes er tøff altså, hun går på jakt.

- Åh skal mamman din skyte meg da...

- Nei hun er så tøff hun at hun besøker mamman og pappan din og forteller hvor slem du er mot oss jentene!!!

- Det tørr hun ikke, for min pappa er politimann.

- Mamman hennes tørr alt hun har skutt villsvin! (forøvrig ingen sammenligning mellom politi og villsvin fra min side. Gutten har nemlig en super hyggelig pappa som nok er veldig uvitende om guttens hersjing med jentene).

Episoden skjedde for noen uker siden i følge mammaen. Hun hadde blitt litt lattermild når hun stod og overhørte "samtalen". Hun bestemte seg for å vente litt før hun skulle ta tak i det, for å se om jentene nådde inn til gutten. Så glemte hun hele episoden til hennes barn kom hjem og fortalte at "Harry" hadde vært med jentene og hoppet tau for nå ertet ham dem ikke lenger.

Må si at jeg ble litt stolt av snuppa :) Vi må bare ta en samtale om at "trusler" ikke er den rette veien å gå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Si det som det er.

Har'u først skutt ett svin, er'e lett å skyta ett tell!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

For en fantastisk følelse du må sitte med nå :D

Får assosiasjoner til en løvemamma, men det blir jo helt feil siden du er jegeren, ha ha :P

Skrevet

For en fantastisk følelse du må sitte med nå :D

Får assosiasjoner til en løvemamma, men det blir jo helt feil siden du er jegeren, ha ha :P

Passer perfekt det, ettersom det er hunnløvene som jakter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...