Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Dette er pannen min. Tragisk, jeg vet. Blank, fet, tørr og kvisete. Det verste er dog pigmentflekkene (?). Siste året har huden blitt så skjoldete, og jeg vet ikke hvorfor. Er bare 30 år Finnes det noen behandling for et "lost case" som meg? Hjelp... Anonymous poster hash: fd18d...62d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Ja snakk med hudpleier! De har nok behandlinger som kan hjelpe deg. Eks green peel. Anonymous poster hash: adcb1...9b1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Ja, det finnes hjelp! Google obagi, så skal du se. Gå til en flink hudpleier og få satt opp et program til deg. Produktene er dyre, men absolutt verdt det. Selv kjøper jeg fra ebay, og handler bare de medisinske produktene fra hudpleieklinikken, selv om hun ikke er så glad for det. Anonymous poster hash: 3eae9...813
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Obagi nu derm er det fulle navnet:) Anonymous poster hash: 3eae9...813
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Jeg fikk isotretinoin orifarm av legen (gamøe roaccutane) en heftig kur med masse bivirkninger men for meg var resultatet så mye mer verdt enn bivirkningrne. Har ikke hatt dårlig hud på 7 år, utenom under graviditet. Anonymous poster hash: 99cda...2c3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Takk for svar Skal snakke med en hudpleier. Men går det an å fjerne pigmentflekkene? Anonymous poster hash: fd18d...62d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Vil råde deg til å kontakt med fastlegen din og få henvisning til en god hudlege. Ville prøvd det før du bruker tusenvis av kroner på hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 6c901...cca
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Jeg har sett Obagi Nu Derm er fantastisk for mange! Men for meg ble det katastrofalt! Huden min er ødelagt etter kuren (gikk kun 14 uker - da sa hudlegen jeg måtte slutte og kaste alle produktene!). Huden min er nå slafsete og rynkete. Fikk masse store byller, masse flassing, masse eksem!!!!! Så ikke ut 3 mnd etter jeg sluttet på produktene! GRUSOMT! Jeg gikk til hud-sykepleier eller hva det heter! Anonymous poster hash: 1de35...3e1
Gjest meg&mini Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Er du gravid eller er det lenge siden du har vært gravid? Det kan også ha en sammenheng med det
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Umiddelbart så ser jeg at du trenger en krem med mye fuktighet og lite olje! (Be om prøve på dermalogica active moist og decleor hydra floral) Www.hildechristina.com <-- der kan du lese deg litt opp på hud og produkter, dama er kjempeflink. Gå til hudlege og hør hva han har å si. Ikke hør på de på parfymeriet eller apoteket hvertfall... Anonymous poster hash: 385a2...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Sluttet på Diane, og fikk en kviseeksplosjon. Gikk til fastlegen og fikk Epiduo og Differin, men ble bare verre. Fikk "brannskader" og arr. Tør ikke bruke Obagi pga egen erfaring med kremer, og til anonym over her. Har ikke vært gravid på årevis. Men det er pigmentflekkene som irriterer meg mest. Vurderer å prøve green peel som en over her nevnte. Men jeg har ikke tusenvis av kr å bruke på behandling som ikke virker.. Må vel tilbake til fastlegen og spørre etter henvisning til hudlege.. Tusen takk for svar alle! Unntatt første anonyme, hehe. Anonymous poster hash: fd18d...62d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Sluttet på Diane, og fikk en kviseeksplosjon. Gikk til fastlegen og fikk Epiduo og Differin, men ble bare verre. Fikk "brannskader" og arr. Tør ikke bruke Obagi pga egen erfaring med kremer, og til anonym over her. Har ikke vært gravid på årevis. Men det er pigmentflekkene som irriterer meg mest. Vurderer å prøve green peel som en over her nevnte. Men jeg har ikke tusenvis av kr å bruke på behandling som ikke virker.. Må vel tilbake til fastlegen og spørre etter henvisning til hudlege.. Tusen takk for svar alle! Unntatt første anonyme, hehe. Anonymous poster hash: fd18d...62d Du må til fastlege og få henvisning til hudlege. Der får du mest sannsynlig et sterkt blekemiddel. Ikke like sterkt som Obagi Nu Derm, men mindre bivirkninger. Les deg opp på Melasma, den kan komme snikende.. Dessverre finnes det ingen kur pr dd Anonymous poster hash: 3232e...4e6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Sluttet på Diane, og fikk en kviseeksplosjon. Gikk til fastlegen og fikk Epiduo og Differin, men ble bare verre. Fikk "brannskader" og arr. Tør ikke bruke Obagi pga egen erfaring med kremer, og til anonym over her. Har ikke vært gravid på årevis. Men det er pigmentflekkene som irriterer meg mest. Vurderer å prøve green peel som en over her nevnte. Men jeg har ikke tusenvis av kr å bruke på behandling som ikke virker.. Må vel tilbake til fastlegen og spørre etter henvisning til hudlege.. Tusen takk for svar alle! Unntatt første anonyme, hehe. Anonymous poster hash: fd18d...62d Du må til fastlege og få henvisning til hudlege. Der får du mest sannsynlig et sterkt blekemiddel. Ikke like sterkt som Obagi Nu Derm, men mindre bivirkninger. Les deg opp på Melasma, den kan komme snikende.. Dessverre finnes det ingen kur pr dd Anonymous poster hash: 3232e...4e6 Takk! Ser ut som Melasma Får vel ta turen til fastlegen igjen og be om henvisning til hudlege ja. Følte bare ikke fastlegen syntes det var så alvorlig sist. Har ingen byller eller slikt. Pannen som er verst. Men jeg er 30 år, og lei av stygg hud. Alltid drømt om jevn, fin hud Anonymous poster hash: fd18d...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå