Gå til innhold

8-åringen skal feire bursdagen sin i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest utallige innlegg her inne, bestemte vi oss for å invitere hele klassen. Pølser er kjøpt inn og kaker er bakt, alt er klart.

Vi leverte ut innbydelsene på skolen for en uke siden, 19 stk er invitert. I dag har det tikket inn med avbud... Fem stykk nå i kveld, og en som meldte avbud for flere dager siden. Er jo litt dumt og, ser jo at poden blir lei seg... Håper bare NOEN kommer i morgen:).

Litt ironisk når vi velger å invitere hele klassen, for ikke å stenge noen utenfor. Så melder så mange avbud. Er sånn at jeg vurderer kun de nærmeste neste år, faktisk....

Anonymous poster hash: 06c6b...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha lest utallige innlegg her inne, bestemte vi oss for å invitere hele klassen. Pølser er kjøpt inn og kaker er bakt, alt er klart.

Vi leverte ut innbydelsene på skolen for en uke siden, 19 stk er invitert. I dag har det tikket inn med avbud... Fem stykk nå i kveld, og en som meldte avbud for flere dager siden. Er jo litt dumt og, ser jo at poden blir lei seg... Håper bare NOEN kommer i morgen:).

Litt ironisk når vi velger å invitere hele klassen, for ikke å stenge noen utenfor. Så melder så mange avbud. Er sånn at jeg vurderer kun de nærmeste neste år, faktisk....

Min gutt skal i 8 årsdag i morgen. De er samme antall i klassen så han kommer nå ihvertfall:-))

Vet ikke om det er din sønn han skal i bursdag til men tror det er vanlig vær redd mange skal glemme/ melde avbud.

Anonymous poster hash: 96435...c1f

Skrevet

5-6 stk.av 19 som melder avbud er nok vanlig. Kunne knskje ha sagt fra litt før. De andre kommer nok. :)

Anonymous poster hash: f4cdb...f73
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det vil nesten alltid være noen som ikke kan komme.  I helgene er mange opptatt eller bortreist og i uka er det aktiviteter og andre ting som gjør at noen må melde avbud.  Sånn er det bare.  Det er alltid spennende om det er noen som ikke har glemt å melde avbud, den tror jeg vi alle kjenner på.

Men jeg ser ikke sammenhengen eller ironien du snakker om her, selv om ikke alle kan komme i alle selskap, er det fint å bli invitert og dermed også inkludert.  

Skrevet

Her reiser mange på ski i helgene, i tillegg er det fotballcup i helgen.

Det er mange som har hytter, og de sier dempe prioritere. Det er selskap ig aktiviteter nesten hver helg, så noen ganger må det bli hyttetur framfor andre ting.

Du burde lagt selskapet en ettermiddag i uken, ikke en helg. :-)

Anonymous poster hash: 30b29...d96

Skrevet

Hvis jeg hadde invitert 19 barn, så hadde jeg vært litt lettet om 6 ikker kunne komme, i hvert fall hvis det var de mer perifere vennene som takket nei. Lettere å gjennomføre feiringen med 13 barn enn med 19. De kunne ha sagt ifra tidligere pga innkjøp, ellers ser jeg ikke noe galt i at ikke alle får til å komme. Og du skal ikke se bort ifra at noen av de mer perifere vennene satte veldig pris på å bli invitert, enten de kan komme eller ikke.

Håper dere får en hyggelig fest!

Anonymous poster hash: 1701e...342

Skrevet

Min sønn skal feire 4-årsdag i dag, 15 stk invitert. Jeg ble mest lettet da 3 har meldt avbud😉 Vi har liten plass. Men det er litt av grunnen til at jeg inviterer alle 15, ikke bare guttene som ville vært 8...kjipere med avbud fra 3-4 stk om man bare har invitert 8. Og det er helt sikkert en eller to som ikke kommer og som ikke har gitt beskjed.

Skrevet

Det er jo helt normalt at endel har andre planer.

Skrevet

Takker for tilbakemelding alle sammen!

Vi har nylig flyttet hit, så er første gang vi har invitert til stor bursdag. Der vi bodde før var det MYE mindre forhold;)!

Vi kunne ikke hatt bursdagen på ukedag, da vi låner et lokale. Dette var kun til utleie i helgene.

Takk igjen for innspill, dette blir nok veldig gøy!! Vi gleder oss iallfall:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...