Gå til innhold

Livredd for å være gravid med "elsker"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en kjempefin mann for seks mndr siden. Har datet og hatt sex flere ganger. Går på p-pillen, så alt skal være greit sånn sett. Ikke får han komme inni meg heller. Kanskje litt hysterisk, men greia er at jeg er livredd for å bli gravid! Ingen av oss ønsker flere barn. Kan jeg være trygg på at jeg ikke er gravid om jeg tar pillen til en hver tid, og har mensen når jeg skal? Eller kan mensen "på pilla" være fake? Altså, har man uansett mensen om man går på pilla, uansett om man er gravid??

Anonymous poster hash: 5d213...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, mensen skal stoppe om man blir gravid, selv om man går på p-piller. Det var i alle fall det jeg hørte fra helsesøster som ungdom

Anonymous poster hash: cb49c...c16
Skrevet

Krysser fingrene for at dette stemmer:-)

Anonymous poster hash: 72310...765

Skrevet

Ingenting er 100%, men du er jo omtrent så trygg som du kan få blitt når du har sex.

Søsteren min ble gravid på pillen, og hadde en blødning hver måned de første fire månedene av svangerskapet, så det er noen som fortsetter å blø selv om de er gravide. Men det er unntaket og ikke regelen.

Anonymous poster hash: ddd2f...42a
Skrevet (endret)

Hva med å bruke kondom? Blir jo ikke helt den samme følelsen, men det er en liten pris å betale for ikke å komme i en uønsket situasjon :)

Endret av 2trollunger;)
Skrevet

Kondom er et alternativ. Synes bare det er helt forferdelig å bruke... HI

Anonymous poster hash: 72310...765

Skrevet

Pass på seksuelt overførbare sykdommer. DET beskytter ikke P-piller imot.

Anonymous poster hash: e1885...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...