Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Helt ærlig: sitter dere og sladrer om foreldrene på jobb? Anonymous poster hash: 8eb40...638
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Ja, helt ærlig gjør vi det, men ikke om alle. Bare de mest spesielle. Stort sett snakker vi bare positivt om foreldrene. Er noen foreldre som forventer veldig mye av oss og gir oss skylden for de merkeligste tingene. De sladres litt om. Anonymous poster hash: 44489...583
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Det forekommer aldri på min arb.plass. Ikke at vi er vidundermennesker, men har nulltoleranse for det. Vi prater om foreldrr, men det er enten positivt, eller vi drøfter om det kan være grunn til bekymring. Altså i omsorgen mtp barnet. Foreldrene er vår viktigste samarbeidspartner rundt barnet! Ville ikke sladret om barn og kollegaer, så hvorfor da foreldrene?? Anonymous poster hash: f6138...e0f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Sånt gjøres på alle arbeidsplasser. I barnehager og skoler om foreldrene og kanskje søsken. I helse og psykiatrien om pårørende ol. Og alle andre arbeidsplasser som har med mennesker å gjøre. Jeg har jobbet innenfor alle de nevnte plassene og mer. Det er ikke for å være ond, men enkelte foreldre, pårørende el lignende er ikke enkle å ha med å gjøre og da trenger man å lufte det. Og husk at det er på jobben og man har taushetsplikt. Så man sitter ikke hjemme rundt middagsbordet og forteller om moren til Lise. Anonymous poster hash: b0574...de6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Oh my...dere snakker sikkert om meg, jeg er super snål! Anonymous poster hash: 410a2...b9b
skjotta Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Nei, vi har nulltoleranse for "sladder" vi snakker om foreldre, men sladrer ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Nei. Ingen sladder. Anonymous poster hash: 99d5b...63b
LittLykkelig Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 (endret) Ikke sladder, men kan godt ta opp et vanskelig samarbeid på avdelingsmøter. Det er vårt eneste forum som er trygt for andre foreldres og barnas ører. Og vi har selvfølgelig taushetsplikt. Kjenner ikke at jeg har behov for å diskutere foreldrene og deres liv, er nå barna jeg har fokus på. Har nok med mitt eget liv også.. Endret 6. april 2014 av Alicia82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå