Gå til innhold

fantomspark i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter fødsel hadde du fantomspark i magen? Jeg fødte for snart 6 mnd siden og kjenner nesten daglig "spark" i magen. Hadde det ikke sånn før fødselen. Sleit med løs mage som gravid og gjør det ennå, sikkert en sammenheng. 

Anonymous poster hash: 478d4...e84
Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er snart 9 mnd siden jeg fødte og jeg kjenner "fantomspark" daglig vil jeg si. Jeg syns det hele er så rart og visste faktisk ikke om dette fenomenet før jeg googlet det for noen dager siden. :)

Skrevet

det forekommer enda, og det er 7,5 år siden sist jeg var gravid ;) Ikke ofte lenger men av og til.

Skrevet

Vi fikk baby på mandagen, og jeg har kjent det nå, ganske fjernt, hehe... Hadde det ikke sånn med førstemann...

Anonymous poster hash: 64105...59c

Skrevet

i 2 år her... Men så har jeg blitt gravid igjen, så det er jo mulig det kunne vedvart enda lenger...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Har dere noen forklaring på hva dette fenomenet kommer av? tarmene som har flyttet på seg og at man kjenner bedre luften i tarmene?? Jeg har ikke peiling, men hos meg kjennes det akkurat ut slik det gjorde da jeg begynte å kjenne liv i magen ganske tidlig i graviditeten, helt nede i magen. Vanlig luft kjennes litt annerledes ut syns jeg. Rart er det.

Skrevet

Har dere noen forklaring på hva dette fenomenet kommer av? tarmene som har flyttet på seg og at man kjenner bedre luften i tarmene?? Jeg har ikke peiling, men hos meg kjennes det akkurat ut slik det gjorde da jeg begynte å kjenne liv i magen ganske tidlig i graviditeten, helt nede i magen. Vanlig luft kjennes litt annerledes ut syns jeg. Rart er det.

Samme her, er sånn det kjennes ut, som tidlig i graviditeten. Nesten som leamus :)

TS

Anonymous poster hash: 478d4...e84

Skrevet

Det er vel hjernen som assossierer tarmbevegelsene med fosterbevegelse. Kjennes ganske likt ut, men før man har opplevd et fosterspark så vet man jo ikke det.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er vel hjernen som assossierer tarmbevegelsene med fosterbevegelse. Kjennes ganske likt ut, men før man har opplevd et fosterspark så vet man jo ikke det.

Ja det må vel være slik det henger sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...