Gå til innhold

Berit Riise..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk med meg hva hun hadde lagt ut på sin FB profil. Kalle sin eks svigerdatter for "helvete fra Nord". Imponert over hvor kort den dama er.

Hadde iallfall elsket å ha en bestemor som hadde lagt ut slikt om moren min....

Anonymous poster hash: 42ce3...08b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Spyr av mor og sønn Riise, makan til folk!

Anonymous poster hash: bbd2b...0a2

Skrevet

Hvem av dem refererte hun til?

Hun er ikke akkurat rette damen til å ta slike ord i sin munn,..

Anonymous poster hash: 8040b...c8b

Skrevet

Tragisk hele gjengen desverre

Anonymous poster hash: 1561f...43a

Skrevet

Tragisk dame

Anonymous poster hash: 07d63...79d

Skrevet

Herregud så pinlig hun er! Både hun og J.A er tragisk

Anonymous poster hash: 268dc...474
Skrevet

Skjerping folkens. Det dere ikke kan si når dere står og ser de navngitte personene i øynene, det behøver dere ikke si her heller.

Anonymous poster hash: e10e5...797

Skrevet

Det er jo bare stygt! Uansett hva som skjer mellom dem, så skriver man ikke slik om moren til barnebarna sine. Hun mangler folkeskikk!

Anonymous poster hash: dd81b...212

Skrevet

Lo godt av det hun hadde skrevet, men så er jeg fra nord, og her har vi også et friskt språk. Har sansen for dama :)

Anonymous poster hash: 4be53...15d
Skrevet

Tråden er nok en gang moderert på bakgrunn av denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Tråden er nok en gang moderert på bakgrunn av denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Brukermoderator

Litt merkelig at innlegg som forteller rykter som sier noe positivt får stå, men rykter som sier noe negativt blir slettet.

Er ikke rykter rykter uansett?

Skrevet

Tråden er nok en gang moderert på bakgrunn av denne reglen:* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.KiraBrukermoderator

Litt merkelig at innlegg som forteller rykter som sier noe positivt får stå, men rykter som sier noe negativt blir slettet.Er ikke rykter rykter uansett? Anonymous poster hash: 268dc...474

Nå ble jeg litt usikker på hvilket innlegg du siktet til? Løper mellom Dib, unger og frokost nå, så slettet i henhold til en rapport som kom. Rop ut hvis det er noe jeg har oversett her :)

Kira

Skrevet

Tråden er nok en gang moderert på bakgrunn av denne reglen:* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.KiraBrukermoderator

Litt merkelig at innlegg som forteller rykter som sier noe positivt får stå, men rykter som sier noe negativt blir slettet.Er ikke rykter rykter uansett? Anonymous poster hash: 268dc...474

Nå ble jeg litt usikker på hvilket innlegg du siktet til? Løper mellom Dib, unger og frokost nå, så slettet i henhold til en rapport som kom. Rop ut hvis det er noe jeg har oversett her :)

Kira

Innlegg #11: "Og mannen min kjenner en som har spilt fotball med han som sier han er en flott pappa, så hvem vet..."

Er ikke det også rykter på lik linje med hun som hadde hørt at han var en dårlig far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...