Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 I natt drømte jeg litt merkelig og jeg var helt oppkavet når jeg våknet. Skjønner ikke helt hvorfor jeg var så oppkavet når jeg nå ser på drømmen. Kan du hjelpe meg å finne ut hva den betydde? Jeg drømte at min søster så noen barn leke i sneen. De ante fred og ingen fare. Men bak de kom en isbjørn angripende. Min søster tok rifla resolutt og fikk dyret skutt. Jeg husker at jeg ble overrasket over hennes resolutthet, men jeg var stolt over henne for det hun hadde gjort. Både jeg og samfunnet rundt hyllet henne som er helt. Men min samboer var negativ og synes ikke det var noe til bragd. Jeg ble helt fortvilt (faktisk) over det, og våknet helt oppskjørtet. Var en helt merkelig drøm. Anyone? Anonymous poster hash: 1dacb...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Ingen? Jeg tror nemlig underbevissheten prøver å fortelle meg noe. Anonymous poster hash: 1dacb...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Kan det være at du er søsteren din, og at du føler at du ikke får nok erkjennelse fra samboer for utfordringer du takler for " dere alle" i hverdagen? Anonymous poster hash: ad872...1c1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Ja, det kan du ha veldig rett i. Vi er i en fryktelig dårlig periode i forholdet vårt nå, og jeg tror det begynner å gå mot slutten. Anonymous poster hash: 1dacb...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Jeg tenkte det samme som nr 3. At "søsteren" din egentlig er deg og at du føler at du ikke blir sett av samboeren din, at det du gjør ikke blir anerkjent, selv når det er viktige ting for deg eller andre. Kanskje du ikke stoler på at samboeren vil støtte deg i det som for deg er viktig i livet. Det kan jo også være at samboeren føler seg truet når du gjør noe bra, og derfor ikke vil anerkjenne det, men bagatelliserer det. Jeg tror det mest går på det at du føler at samboeren ikke ser deg. Men - jeg kan ikke så mye om drømmetydning, altså Anonymous poster hash: edd0d...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå