Gå til innhold

Kommer jeg ALDRI til å finne meg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine venninner har hatt flere kjærester i en periode på 7 år, jeg har ingen. Jeg er veldig pen sånn egentlig, men er ganske stor. Er 169 cm og veier 100 kg, så jeg tror det er det som er grunnen.. Prøver å slanke meg, men finner ikke motivasjonen til det. Uansett, jeg savner å ha en kjæreste og vil ha dette nå. Jeg drømmer om en mann jeg kan kose med.. Er heldigvis bare 23 år, men allikavel.. Alle mine venninner har hatt, så hvorfor ikke jeg?

Anonymous poster hash: ffe8a...cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 109 kg og 172 høy... Og i dag har jeg fått meg kjæreste 😄 trodde heller det aldri skulle skje, men han aksepterer meg for den jeg er. Jeg holder på å gå ned i vekt, men det tar tid.. ikke stress så plutselig dukker han opp 😀

Anonymous poster hash: f9400...18f

Skrevet

Jeg var 103 kg og 164 cm da jeg traff samboeren min for andre gang. :-) gikk faktisk opp en del første årene sammen og han er min enda:-)

Tror du ikke må lete men ta det rolig aå dukker han opp:-)

Anonymous poster hash: 1705f...50c

Skrevet

Det er ikke sikkert du finner han. Kanskje han finner deg! ;-)

Det finnes en for alle, et eller annet sted, men av og til tar det tid. Slapp av, nyt livet og ta dagene som de kommer. 

Anonymous poster hash: 098cd...5ce
Skrevet

Jeg var 103 kg og 164 cm da jeg traff samboeren min for andre gang. :-) gikk faktisk opp en del første årene sammen og han er min enda:-)

Tror du ikke må lete men ta det rolig aå dukker han opp:-)

Fikk ikke kjæreste i voksen alder før jeg var 26 år. Han jeg er sammen med nå er min andre samboer og er nå straks 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...