Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 SOm er borte i mer enn 3 uker i slengen? Jeg har..han er 4 uker borte. Og her sitter jeg, alene med ansvaret for 3 barn, igjen! D er så innmari ensomt og trist og jeg føler meg så alene om å ha d sånn Kveld på sitter jeg helt alene, uten å kunne komme meg noensted:/ Anonymous poster hash: e8677...fae
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Han har hatt frem til for ett års tid siden jobbet 4-4, og en periode 5-5. Hadde da to barn. Ensomt ja, men jeg var veldig innstilt på at dette skulle gå bra, og det gikk veldig fint, jeg som aldri hadde vært selvstendig før han startet på sjøen, måtte plutselig ta ansvar å være selvstendig, og jeg klarte det. Så jeg vokste utrolig på at han byttet jobb fra land til sjø. Og vi trivdes med det. Nå jobber han 2-4 på rigg, og det er fantastisk godt å ha han mer hjemme. Men som sagt vi klarte oss supert selv når han var lenge borte, så lenge jeg var innstilt på det. Anonymous poster hash: 65cd0...d03
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Ja d er en fin ordning med 2-4:) d er d jeg ønsker for min mann også. Vi klarer oss fint alene.. men sliter litt med å være så ensom. Et jo mutters alene halve året. Føler jeg kaster bort livet på å være alene. Anonymous poster hash: e8677...fae
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Jeg er også sammen med en, en skipper Trist ja Anonymous poster hash: 19d54...82a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Kan dere ikke få besøk på kvelden for eksempel? Anonymous poster hash: cf6f9...729
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Min er også sjømann. Men uten fast turnus han kan være borte opp til 3 mnd i slengen og har de siste to årene ikke vært hjemme mer enn 4 mnd i året sammenlagt. Vi har to barn og vi klarer oss godt. Er ikke ensom akkurat men føler meg alene om veldig mye. Det sliter litt akkurat nå for tiden. Og nei, minsten sover så dårlig på kvelden at gjestene blur bare sittende alene i stua så besøk går ikke nå. Men det blir bedre når han blir større. Anonymous poster hash: 31e2e...41a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Min bestevennine har en mann som er mye borte. Jeg er hos henne kanskje 2-3 ganger i uka. Det er mulig å invitere venniner hjem om barna sover greit. Anonymous poster hash: b99bd...501
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Min også, og jeg er så lei. :-( 5-5 turnus. Spurte de her inne om de kunne lage et eget underforum til oss som er så mye alene, men det kunne de ikke. De sa at vi kunne lage en egen gruppe inne på aleneforeldreforumet. Skal vi sørge for det, så vi kan ha noen å dele erfaringer med? Anonymous poster hash: 94d6d...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå