Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Vi har møttes noen ganger. Rotet, klina og hadde sex en gang. Vi har vært tent på hverandre i over 10 år og holdt litt på den gangen. Vi hadde planer om å bli hemmelige elskere, men han bestemte seg for å satse for fullt på familien. Er nok til det beste at det gikk sånn. Men kan ikke noe for at det svei litt likevel. Jeg har aldri blitt dumpet før!! Anonymous poster hash: 8a430...941
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 ingen sympati Anonymous poster hash: 56767...58b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Smart mann...han valgte det rette ! )))) familien sin )! Anonymous poster hash: 34c3e...973
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Vi har møttes noen ganger. Rotet, klina og hadde sex en gang. Vi har vært tent på hverandre i over 10 år og holdt litt på den gangen. Vi hadde planer om å bli hemmelige elskere, men han bestemte seg for å satse for fullt på familien. Er nok til det beste at det gikk sånn. Men kan ikke noe for at det svei litt likevel. Jeg har aldri blitt dumpet før!! Anonymous poster hash: 8a430...941 Hva heter han? Anonymous poster hash: 47c1f...2d1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Vi har møttes noen ganger. Rotet, klina og hadde sex en gang. Vi har vært tent på hverandre i over 10 år og holdt litt på den gangen. Vi hadde planer om å bli hemmelige elskere, men han bestemte seg for å satse for fullt på familien. Er nok til det beste at det gikk sånn. Men kan ikke noe for at det svei litt likevel. Jeg har aldri blitt dumpet før!! Anonymous poster hash: 8a430...941 Hva heter han? Anonymous poster hash: 47c1f...2d1 Det er sikkert ikke din mann. Men jeg tipper det er mange som holder på sånn. HI Anonymous poster hash: 8a430...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå