Bustetroll Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Noen fraser har holdt seg i mange år, men hos meg kommer det som regel i perioder.Min faste:Buuuuuuuu / Buuuh! - Denne er limt fast i meg. Jeg har smittet 2 stk med den også. Nå om dagen: - "Holdt jeg på å si!" (Jeg HATER det. Jeg HATER det!!! Men den bare kommer automatisk!! )- "For å si det sånn". Sjefen bruker det omtrent etter annenhver setning...Tatt det fra henne (dette da, på slutten av en setning, ikke på begynnelsen)- "Jaja, nei, men altså". Den er også ganske stuck egentlig.
Blomstogbier Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Jeg har faktisk ingen sånne faste uttrykk.. Prøvde å tenke etter, men nei! Spurte til og med samboeren min, men neida.. er jeg unormal?
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 "Det var lurt!" Sier det hele tiden når jeg foreslår noe, spør om noe osv ovenfor le kids. Irriterer vettet av meg men det kan jeg ikke vise for de er minst like irritert
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Åh herregud Sier det til alt, haha Anonymous poster hash: 59ff5...6e1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Sier "mumle, mumle" litt for ofte. Og når jeg er sint, irritert KJÆÆÆÆÆRE VEEEEEENE... Kraftuttrykk i min verden. Kniiiis. Anonymous poster hash: 39daf...512
FruMille Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Ja det er sant, sier jeg irriterende ofte ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 "Jeg blir helt svett!" "Herregud" Og innimellom "lurt ikke sant?" "Jeg blir gaaaal" Blir smågal av meg selv av detder... Anonymous poster hash: 21a54...63c
Bustetroll Skrevet 4. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2014 Åh herregud Sier det til alt, haha Anonymous poster hash: 59ff5...6e1 Den bruker jeg også, hehe
Tired mama Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 "Ikke sant" svarer jeg ofte når noen forteller noe. Så på siste episode av den norske serien Neste Sommer, eller hva den heter. Og da handlet det om en plagsom dame som sa det hele tiden. Jeg ble klar over at jeg også sier det mye etter at jeg så den episoden og prøver nå å slutte. Ellers sier jeg ofte "lissom". Det er ekstremt fjortis og jeg hater det, men har innmari vanskelig for å slutte.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Kom på en til Ofte når jeg forteller om noen som har sagt noe idiotisk så konkluderer jeg med "... Jeg mener... Haaaallo liksom.." Jeg er snart 40 og prater som min niese på 10 år. 😳 Anonymous poster hash: 39daf...512
Bustetroll Skrevet 4. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2014 "Ikke sant" svarer jeg ofte når noen forteller noe. Så på siste episode av den norske serien Neste Sommer, eller hva den heter. Og da handlet det om en plagsom dame som sa det hele tiden. Jeg ble klar over at jeg også sier det mye etter at jeg så den episoden og prøver nå å slutte. Ellers sier jeg ofte "lissom". Det er ekstremt fjortis og jeg hater det, men har innmari vanskelig for å slutte. Haha, den "lissom" vet jeg mange sliter med. Sa det hele tiden selv før. Ikke LISSOM. Men liksom. Jeg jobber med å intervjue mennesker... Når voksne mennesker, sitter og sier "Lissom/liksom" etter hver eneste setning.. Da blir de faktisk tatt LITE på alvor... Den er avhengighetsskapende, så når den først blir brukt, blir den misbrukt... IKKE BRA!
Bustetroll Skrevet 4. april 2014 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2014 Kom på en til Ofte når jeg forteller om noen som har sagt noe idiotisk så konkluderer jeg med "... Jeg mener... Haaaallo liksom.." Jeg er snart 40 og prater som min niese på 10 år. Anonymous poster hash: 39daf...512 Men den bruker mange. Hehe. VELDIG mange
h2lita Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Dæven Kleint Smooth Jesus maria (mindre stolt av den...) Last ut! (Brukes for å få kidsa ut av døra...) Spille på lag (brukes for å få kidsa til å gjøre som jeg vil - gjerne i et rimelig raskt tempo) Djeezes God damn Annoying
*Miss Marple* Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 'Jeg tuller ikke engang' - en utrolig idiotisk ting å si. 'Det irriterer fettet av meg' - da skulle man ikke tro at jeg var mye irritert, for å si det sånn. 'For å si det sånn' 'Hallepalle' - mitt faste krafuttrykk.
petite fleur Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Jeg var ikke klar over det selv, men da eldstemann (da han var 3 år) stadig vekk sa "Skal vi se, skal vi sjå...." mens han styra med stort og smått, skjønte jeg at jeg faktisk sier det HELE TIDEN. Som en gammel gubbe eller no Sier også Herregud, Jesus Kristiansen (hvor teit er ikke det!!?) og andre inngrodde fraser.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Nei fakarten altså :-) (faderen på bergensk) Anonymous poster hash: 31831...b65
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Ikke sant Herregud jeg sier bare herregud Skal vi se Anonymous poster hash: 1790a...591
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 Er det mulig Anonymous poster hash: 7f272...275
Voilà Skrevet 4. april 2014 #19 Skrevet 4. april 2014 - No offence - I guess- No shit, Sherlock! (Den har blitt litt utdatert, men jeg klarer ikke å slutte...) Ellers blir det mye "knall i padden" og "chill!!"
BikkjeBisk Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Sjokkert: Ungdommen nå til dags... (jeg er hele 23 år)Irritert: Kjære vene Forbanna: Smelle på fjert!Enda mer forbanna: Hælvettes kuksatan
LanzaroteJenta Skrevet 4. april 2014 #21 Skrevet 4. april 2014 Slutter setningen med "Altså" sagt som en gammel dame. Begynte som tull, og så ble det stuck. Det er en annen ting. Jeg bruker altfor mange engelske ord og uttrykk. Istedet for "ikke sant?" i slutten av en setning, kan jeg heller bruke "ja?"
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #22 Skrevet 5. april 2014 Ikke sant- tar meg selv i å svare dette hele tiden, og bytter det ut med ok eller noe i den duren.. Faen i helvete er en frase jeg i utslitthet og frustrasjon har brukt for mye den siste tiden, jobber med å kutte det ut for det er bare utrolig stygt, og noe jeg ikke vil at barna plutselig skal plukke opp. Anonymous poster hash: fc332...cc1
Lille- MO Skrevet 5. april 2014 #24 Skrevet 5. april 2014 'egentlig' er et ord jeg klarer å lure inn både før, midt i og etter en setning.. også en a på slutten av spm.. typ, hvem har du fått den av aaaaaa??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå