Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hva innebærer egentlig det? Ble inspirert av vasketråden der ei sier hun f.eks. vasker kjøkkengulvet flere ganger om dagen, og badet hver dag. Da MÅ huset være lettstelt, for det hadde ikke jeg hatt tid til om jeg så var hjemmeværende! Jeg vil også ha et lettstelt hus, men hva må til da?? Anonymous poster hash: 643aa...14e
Superdolly Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 I mine øyne er lettstelt definert slik: Det må være enkelt å holde det ryddig, noe som innebærer gode oppbevaringsløsninger alle steder. Sånn at alle ting enkelt kan legges på sin faste plass, og overflatene holdes ryddige. Dessuten må overflater og gulv være enkle å vaske.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Hvordan er planløsningen der du bor da? Min forrige leilighet var super-enkel å holde ren. Kjedelige, rektangulære rom. Gjennomfartsområdene (der vi gikk gjennom rommene) var tomme. Nåværende har utrolige mange kriker og kroker, møbler her og der, lister som stikker opp og ut overalt. Områdene støv og hundehår samler seg(pga gåing og gjennomtrekk) er selvfølgelig under masse møbler. Utrolig slit å få vasket, rett og slett Mine tiltak er å fjerne alle tepper, pyntegjenstander og ikke ha noe stående fremme. Blir trist, men enklere. Anonymous poster hash: 3dbdd...b1f
prekæs Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Helt ærlig så høres det kjedelig ut;) Forbinder det med bygningsdetaljer som liksom skal se ut som noe det ikke er. Da helst for å gjøre det vedlikeholdsfritt og enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå