Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hvilke symptomer hadde du og hvilken behandling fikk du? Anonymous poster hash: ca15f...c8e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Det luktet litt råtten fisk, spesielt under samleie. Hadde litt ekstra utflod, som var uten korn, men var helt jevnt hvitere enn normal utflod. Ikke noe annet utover dette. Husker ikke kuren, men du må til legen. Det heter jo bakteriell vaginose, så vil tro det var noe antibiotikagreier. Anonymous poster hash: 3a9ea...820
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Har hatt det, luktet ikke fisk som jeg leser over alt, men det var en vond lukt når jeg tisset. Utflod som kom i forskjellige farger. Litt svak svie/kløe men bare av og til. Fikk 3 stikkpiller med antibiotika på resept. Anonymous poster hash: 86a2f...36e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 forferdelig lukt og klødde litt. Utflod. Anonymous poster hash: 3f232...22a
lillefrøken90 Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Vondt lukt, kledde og svidde litt ! Mitt ble ikle borte med engang så jeg måtte på hestekur i 14 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå