Gå til innhold

Cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på cerazett i snart 5 år. I starten hadde jeg mens med ca 14 uker mellomrom ganske fast.I det siste  har det komt ca hver 7 uke og da varer det 5 dager og etter en uke opphold får jeg en liten blødning til i et par dager =( Noen som opplever det samme med disse pillene???

Anonymous poster hash: bd79a...2e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritt pille. Veldig effektiv prevensjon fordi jeg hadde mensen hele tiden.

Anonymous poster hash: 738c3...937

Skrevet

Var ikke effektiv på meg for å si det sånn. Termin i mai ;)

Anonymous poster hash: 17911...99f
Skrevet

Enig med #2...at det er en drittpille. Hadde småblødninger nesten hele tiden, så jeg kutta den ut. Fikk beskjed av legen at mensen kom til å bli uregelmessig med cerazette.

Anonymous poster hash: fb3b9...4f6

Skrevet

Man reagerer ulikt på prevansjon. Trionetta blødde jeg non stop i 7 mnd;) cerazette? Vel har ikke hatt mensen på 3 år:p

Anonymous poster hash: 24910...8ed

Skrevet

Brukte den i flere år uten mens etter førstemann, før jeg plutselig fikk mens i hytt og vær flere ganger i mnd.. Samme skjedde litt etter andremann også.. Tok kortere tid da.. Hele ammeperioden var ikke noe problem, men begynte en stund etter det.. Gikk over på noe annet for det orka jeg ikke mer, viste aldri når jeg hadde mens..

Skrevet

jeg har fast mens på noen dager i slutten av hver mnd.

hittil virker den greit?

søsstra mi tar den å ikke hatt mens på 7 år.

så noen som har det;)

Skrevet

Jeg måtte også bare kutte den ut. Ingen vits i å ta prevansjon når man har mensen hele tiden...

Anonymous poster hash: a28b6...cc0
Skrevet

Etter å ha fått første barn mista jeg mensen helt i 2 1/2 år (slutta da på den). Etter andre barn hadde jeg småblødninger hele tiden, så slutta etter noen måneder.

Anonymous poster hash: de6c7...37c
Skrevet

Etter at storebror kom til verden, begynte jeg å ta det piller frem til vi skulle prøve å få en til. Brukte det i ca 2,5 år, og fikk regelmessig mensen hver 27. el 28.dag.

Anonymous poster hash: 6b351...e19

Skrevet

Det rare er vel at da jeg hadde mensen for en ukes tid siden var det friskt blod nå er det mørkt =(

Skrevet

Hi på siste 

Skrevet

dytt

Skrevet

Noen flere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...