Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Vaksinerer dere mot tuberkulose? Sykdommen er på full fremmarsj, men vaksinen er tatt bort fra det ordinere vaksinasjonsprogrammet. Dere som er for vaksiner, gjør dere nå noe aktivt for å få vaksinert barna deres? Ser også at vi har en del hepatitt A tilfeller nå. Vaksinerer dere barna deres mot hepatitt A? Derfor jeg lurer er at det kan virke som "alle" er redde for de sykdommene som blir dekket av vaksinasjonsprogrammet og at stikker hode i sanden for alle andre sykdommer. http://www.forskning.no/artikler/2014/april/386685 Anonymous poster hash: af0b1...6ce
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Synd innvandrere drar med seg så mange sykdommer. Skulle hatt karantene. Tuberkulose er skumle greier. Anonymous poster hash: b7f6d...588
Gemini77 Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Mens dere som ikke vaksinerer stikker hodet i sanden for alle sykdommene mener du?
Kanutten83 Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Ja, jeg kommer faktisk til å få barna mine vaksinert mot tuberkulose, hepatitt osv, samt at jenta skal få hpv? vaksinen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Ja jeg vil vaksinere mine barn mot tb. Anonymous poster hash: 10719...f54
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Barna er vaksinert mot hepatitt a og b. Ingen planer om noe bcg på barna mine. Ut i fra denne artikkelen virker det ikke som det er noe å frykte. I tillegg står det jo at bcg vaksinen ikke virker optimalt. Anonymous poster hash: 2b08a...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå