Gå til innhold

Blitt sammen med barnefaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei, jeg er ei på 17 år og har er barn på 2 mnd. Jeg og barnefaren har blitt sammen igjenn og skal flytte sammen. Vi har funnet ei leilighet på 7000kr.

Jeg står fåreløbig som aleneforsørger ut denne mnd men når jeg og barnefaren flytter sammen den 1, hva skal vi leve på da? Jeg går hjemme med ungen nå og barnefaren går skole. Noen i samme situasjon eller vet hva vi skal gjør for og få råd?

Anonymous poster hash: 68bfd...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bostøtte kan dere søke.

Ellers så må både du og kjæresten finne dere ekstrajobber, på kveldstid/ natt eller helg.

Hvordan tror du andre gjør det? Du er gammel nok til å få barn, og da bør du være gammel nok til å forsørge barnet også.

Anonymous poster hash: c048a...c35

Skrevet

Kjære deg, dette må dere da undersøke FØR dere flytter sammen! Dere kan da ikke bare finne dere en leilighet og ikke vite hvordan dere skal klare å betale for alt. 

Dere er jo nødt til å gjøre som andre folk - jobbe. Det er det man gjør for å få penger. Jobber man ikke, får man ikke penger. Sånn er det bare. 

Hva gjorde du før du ble gravid? Gikk du ikke skole? Det går ann å søke foredrepenger fra lånekassen.

Anonymous poster hash: e27d2...38d
Skrevet

Barnefar får søke stipend og studielån, og bør skaffe seg en ekstrajobb. Bostøtte bør dere og søke om. Ellers hør med nav, om det er noe de kan hjelpe dere med. Når blir dere 18 år, er vel lettere å få seg jobb da? Og skal du begynn på skole igjen til høsten?

Anonymous poster hash: 9ebd2...847
Skrevet

Barnefar får søke stipend og studielån, og bør skaffe seg en ekstrajobb. Bostøtte bør dere og søke om. Ellers hør med nav, om det er noe de kan hjelpe dere med. Når blir dere 18 år, er vel lettere å få seg jobb da? Og skal du begynn på skole igjen til høsten?

Anonymous poster hash: 9ebd2...847

Han er 18 og jeg er 17. Har søkt skole til høsten ja

Skrevet

Studielån og jobbing som alle andre?

Hadde det ikke vrt lurere å bli boende hjemme til dere blir voksne?

Anonymous poster hash: 20070...16b
Skrevet

Dere må klare dere på studielån og penger fra jobb. Det får dere til hvis dere vil :)

Anonymous poster hash: cc348...8da

Skrevet

Hm

Skrevet

Heihei, jeg er ei på 17 år og har er barn på 2 mnd. Jeg og barnefaren har blitt sammen igjenn og skal flytte sammen. Vi har funnet ei leilighet på 7000kr.

Jeg står fåreløbig som aleneforsørger ut denne mnd men når jeg og barnefaren flytter sammen den 1, hva skal vi leve på da? Jeg går hjemme med ungen nå og barnefaren går skole. Noen i samme situasjon eller vet hva vi skal gjør for og få råd?

Du skriver at du og barnefar har blitt sammen igjen. Hvordan har forholdet deres vært hittil? Stormfullt og mye av og på? Hvorfor ble det slutt i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 70bdb...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...