Modesty Blaise. Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Er det noen som har peiling på størrelsene på http://www.next.co.uk/ ? Syns det var noen ok ting her, og jeg likte prisene Vet at kvaliteten er grei nok fra ting jeg har har klart å dra med meg selv på ferie, men så var det om klærne er store eller små da. Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Litt små i størrelsene er min erfaring.. Anonymous poster hash: c19b7...760
Modesty Blaise. Skrevet 4. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2014 Litt små i størrelsene er min erfaring.. Anonymous poster hash: c19b7...760 Ok, supert, takk. Så jeg bør gå opp en størrelse?
Blomstogbier Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Ja, du bør gå opp en størrelse jeg synes ikke de var små i gangspunktet, men de krymper i vask Jeg kjøpte 86, de passer fint (etter vask) til min baby på 78 cm.
Modesty Blaise. Skrevet 4. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2014 Takk for svar, da blir det shopping
Wopi Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg kjøpte til en 10 åring. Helt normale i str til så store barn. Men kjøpte også til 1 åring, det var litt smått i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå