Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Takk gud for Sobril!! Begynte på full dose i dag, og fikk plutselig panikk.. Kjente angsten kom kraftig og ble svimmel og pustet dårligere! Tok en Sobril (sååå glad for å ha fått det til hjelp!) og det begynte å roe seg... Herregud så fæl denne angsten er!! :-( Håper det ikke blir sånn hver dag i oppstartsfasen, skal jo helst ikke ta Sobril så ofte... Anonymous poster hash: 9cb0b...2f9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Ikke noe å juble for at du har begynt på sobril. Det er svært avhengighetsskapende og et HELVETTE å bli kvitt. !!! Anonymous poster hash: ffebf...b59
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Jeg vet hvordan det er med angst, føler med deg. Jeg tar Vival når det verste kommer(kanskje 3 ganger i året), og gud så godt det er å ha noe som roer ned. Unner ingen det å ha angst, er så grusomt. Anonymous poster hash: 0667d...849
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Skummel vei å gå med slike medisiner Sliter selv med depresjon, angst og til tider panikkangst . Aldri i livet om jeg hadde tatt i mot resept på slikt om min psykiater hadde foreslått det. Vil anbefale deg alt annet - vær bevisst på hvor vanskelig det kan bli å slutte med sobril. Anonymous poster hash: fa14c...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå