Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Sovna klokka 5 i natt!! Fikk ikke til å sove... Og opp igjen halv8... Nå begynner jeg å slite alvorlig!! Hva kan gjøres for å holde meg våken noen timer til? Hodet er tungt og verker, tar jeg paracet blir jeg enda trøttere. Øynene svir, har bare lyst til å lukke de igjen og sove... Drittdag!!! Det verste er at jeg skal på jobb i morgen også!( Anonymous poster hash: 8a630...c37
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Antar at du er på jobb, da er det vel kaffe som gjelder. Men hvorfor la du deg så sent? Anonymous poster hash: ceaa5...584
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Kaldt vann i trynet i ny og ned, ellers er det bare å holde ut. Kaffe såklart Anonymous poster hash: ac0a1...c2e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 kaffe, kaldt vann og aktivitet... du må opp og hoppe eller bare gå en runde.. har du mulighet til å stikke utendørs i 5 minutter? Anonymous poster hash: dd134...ffd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Viktig å ta tak i hvorfor du sliter med å sovne, er det et generelt problem du har eller bekymrer du deg for noe? Anonymous poster hash: ceaa5...584
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Kaldt vann i ansiktet og kaffe. Anonymous poster hash: 97747...ffb
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Drikker massemasse kaffe! :-) Prøvde iskaldt vann i fjeset og det hjalp litt på trøttheten i øynene! La meg så klart ikke kl5, la meg kl10 fordi jeg var så trøtt, men fikk ikke sove! Har noen sånne netter, men nå er det en stund siden sist! Men det ender ofte i en ond sirkel. Klarer ikke å holde meg våken hjemme og sovner på sofaen, og da går jeg så klart ikke sove på natta igjen. Ellers drikker jeg så mye kaffe gjennom hele ettermiddagen og får heller ikke sove! Men nå skal jeg holde meg i aktivitet hele ettermiddagen, uten kaffe, og legge meg tidlig! Takk for svar! Anonymous poster hash: 8a630...c37
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Du må egentlig bare holde ut... Ingenting i verden blir kvitt den trøtthets følelsen. Du får håpe på en bedre natt i natt Anonymous poster hash: 72b90...3c5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Hvis du har muligheter for å gå ut, vask ansiktet ditt først. så ta deg en 5 minutterspause og få lufte deg, så kvikker du nok fort til Det er den eneste måte det funker på meg nå om dagen. Sover også lite om natta, siden nurket vårt våkner i ett pga tenner. Anonymous poster hash: a5b49...b08
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Forresten, blir du liggende i senga når du ikke får sove? Jeg sliter til tider enormt med søvnen og det tærer på i perioder. Men jeg ligger max noen timer om jeg ikke får sove. Deretter må jeg opp, kan gå opp i stua for å se litt på tv og drikke litt for så å gå ned å legge meg igjen etter en stund. Det som hjelper aller best er egentlig å gå å legge meg i ungen sin seng (om han sover i vår seng og hans er ledig så klart). Da legger jeg meg på nytt på en måte, hjelper nesten alltid. Blir jeg bare liggende i min egen seng får jeg aaaaldri sove disse nettene. Anonymous poster hash: 72b90...3c5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Forresten, blir du liggende i senga når du ikke får sove? Jeg sliter til tider enormt med søvnen og det tærer på i perioder. Men jeg ligger max noen timer om jeg ikke får sove. Deretter må jeg opp, kan gå opp i stua for å se litt på tv og drikke litt for så å gå ned å legge meg igjen etter en stund. Det som hjelper aller best er egentlig å gå å legge meg i ungen sin seng (om han sover i vår seng og hans er ledig så klart). Da legger jeg meg på nytt på en måte, hjelper nesten alltid. Blir jeg bare liggende i min egen seng får jeg aaaaldri sove disse nettene. Anonymous poster hash: 72b90...3c5 Jeg sto opp noen ganger. Spiste litt for var sulten, la meg i senga til minste siden han låg i vår seng. Pleier å sovne etter å ha byttet seng eller lagt meg på sofaen, men ikke i natt! Klarer ikke bare å ligge å vente på å sovne, det hjelper aldri! Anonymous poster hash: 8a630...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå