Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Så vi får skikk på huset og kan ønske helgen velkommen! MEN DET ER SÅ JÆLA DRIIIIIT KJEDELIG,BLÆÆÆH....(et lite frustrasjonsinnlegg,hihi) Anonymous poster hash: b1c3b...d1d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Tror jeg må gjøre det samme! Hjemmedag med syk liten gutt, så når han sovner blir det helgevask! Anonymous poster hash: d9679...b8c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Og hele vasken og det som hører med, pluss en helgevask på meg selv, tok nøyaktig 3 timer,PUH ;-) Nå gjenstår den "kjekke" handlingen ;-) God helg :-) Anonymous poster hash: b1c3b...d1d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 vasket hele huset igår tok 0 tid.. 2 etg men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen tørking av støv annen hver dag badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak Anonymous poster hash: fc25d...e18
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Vær glad du ikke vasker spy du! Det gjør nemlig jeg, og det er i alle fall ikke gøy! Anonymous poster hash: 69120...8a8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 vasket hele huset igår tok 0 tid.. 2 etg men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen tørking av støv annen hver dag badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak Anonymous poster hash: fc25d...e18 Oj.....trodde jeg var ille, men du har jo OCD. Anonymous poster hash: c3c38...765
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 vasket hele huset igår tok 0 tid.. 2 etg men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen tørking av støv annen hver dag badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak Anonymous poster hash: fc25d...e18 Skal si:-) Jaja, noen liker det også,hihi :-) rent og pent er det hvertfall nå, og det er deilig :-) Anonymous poster hash: b1c3b...d1d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Vær glad du ikke vasker spy du! Det gjør nemlig jeg, og det er i alle fall ikke gøy! Anonymous poster hash: 69120...8a8 Gjør ofte det i jobben min som sykepleier, og rengjør de hjelpetrengende med tørk både her og der ;-) Anonymous poster hash: b1c3b...d1d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 vasket hele huset igår tok 0 tid.. 2 etg men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen tørking av støv annen hver dag badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak Anonymous poster hash: fc25d...e18 Stakkars barn. Anonymous poster hash: c862d...0d4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 vasket hele huset igår tok 0 tid.. 2 etg men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen tørking av støv annen hver dag badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak Anonymous poster hash: fc25d...e18 Stakkars barn. Anonymous poster hash: c862d...0d4 Ja, jeg vil ikke påstå at dette er etter normalen :-( Anonymous poster hash: b1c3b...d1d
Jern-Erna Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Jeg droppet hele fredagsvasken jeg.. Lekte ute i sola med barna i stedet for
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Jeg droppet hele fredagsvasken jeg.. Lekte ute i sola med barna i stedet for Så deilig da, lov det :-) Anonymous poster hash: b1c3b...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå