Gå til innhold

NEI, fram med vaskebøtta (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vi får skikk på huset og kan ønske helgen velkommen! MEN DET ER SÅ JÆLA DRIIIIIT KJEDELIG,BLÆÆÆH....(et lite frustrasjonsinnlegg,hihi)

Anonymous poster hash: b1c3b...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg må gjøre det samme!

Hjemmedag med syk liten gutt, så når han sovner blir det helgevask! ;)

Anonymous poster hash: d9679...b8c

Skrevet

Og hele vasken og det som hører med, pluss en helgevask på meg selv, tok nøyaktig 3 timer,PUH ;-)

Nå gjenstår den "kjekke" handlingen ;-)

God helg :-)

Skrevet

vasket hele huset igår :) tok  0 tid.. :) 2 etg :) men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap :) må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen :) tørking av støv annen hver dag :) badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak ;) 

Anonymous poster hash: fc25d...e18
Skrevet

Vær glad du ikke vasker spy du! ;) Det gjør nemlig jeg, og det er i alle fall ikke gøy!

Anonymous poster hash: 69120...8a8
Skrevet

vasket hele huset igår :) tok  0 tid.. :) 2 etg :) men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap :) må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen :) tørking av støv annen hver dag :) badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak ;)

Oj.....trodde jeg var ille, men du har jo OCD.

Anonymous poster hash: c3c38...765

Skrevet

vasket hele huset igår :) tok  0 tid.. :) 2 etg :) men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap :) må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen :) tørking av støv annen hver dag :) badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak ;)  Anonymous poster hash: fc25d...e18

Skal si:-)

Jaja, noen liker det også,hihi :-) rent og pent er det hvertfall nå, og det er deilig :-)

Skrevet

Vær glad du ikke vasker spy du! ;) Det gjør nemlig jeg, og det er i alle fall ikke gøy! Anonymous poster hash: 69120...8a8

Gjør ofte det i jobben min som sykepleier, og rengjør de hjelpetrengende med tørk både her og der ;-)

Skrevet

vasket hele huset igår :) tok 0 tid.. :) 2 etg :) men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap :) må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen :) tørking av støv annen hver dag :) badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak ;)

Stakkars barn.

Anonymous poster hash: c862d...0d4

Skrevet

vasket hele huset igår :) tok 0 tid.. :) 2 etg :) men så rydder og vasker jeg huset hver dag, klarer ikke rot og faenskap :) må ha gulvet moppet hver dag, kjøkkenet vaskes hver eneste gang etter bruk.. kjøkkengulvet blir vasket 2 -3 ganger om dagen :) tørking av støv annen hver dag :) badet selvfølgelig hver dag, noe annet er direkte nasty synes nå jeg.. ja jeg er ryddefreak ;)Anonymous poster hash: fc25d...e18

Stakkars barn. Anonymous poster hash: c862d...0d4

Ja, jeg vil ikke påstå at dette er etter normalen :-(

Skrevet

Jeg droppet hele fredagsvasken jeg.. Lekte ute i sola med barna i stedet for :)

Skrevet

Jeg droppet hele fredagsvasken jeg.. Lekte ute i sola med barna i stedet for :)

Så deilig da, lov det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...