Gå til innhold

Du som er dagmamma eller som benytter deg av en..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge holder du/dagmammaen åpent? Når begynner og når slutter dagen din?

Hadde det gjort deg noe om dagmammaen måtte følge sitt eget barn til skolen i arbeidstiden? Si at du leverer kl 0730 og og at dagmammaen må levere sitt eget barn på skole kl 0830 og at ditt barn (selvfølgelig) må være med på den turen? Samme med henting på skolen. Eller er det bare fint med frisk luft? Vi går, kjører ikke bil den korte veien (10 min gange).

Anonymous poster hash: 3ec87...5ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dagmammaen til sønnen min har åpent fra 7-16!

jeg kunne nok ha godtatt en gåtur til skolen, men ikke biltur tror jeg..

Anonymous poster hash: b17e6...a6a
Skrevet

dagmammaen til sønnen min har åpent fra 7-16!

jeg kunne nok ha godtatt en gåtur til skolen, men ikke biltur tror jeg..

Bare av nygjerrighet,hvorfor ikke biltur?

Har selv jobbet som dagmamma å spurte jo aldri foreldrene om jeg fikk lov å kjøre med barnet ned til den åpne barnehagen.Så på det som en selvfølge at jeg bruker bil når jeg har bil.

Anonymous poster hash: 17df7...06e

Skrevet

synes det blir mye styr for ungen min hvis han skal drasses inn og ut av en bil flere ganger daglig..

på med klær og inn i bilen vår for å kjøres til dagmammaen - av med klær og inn - på med klær og ut i bilen for å kjøre til skolen - kanskje til og med ut av bilen for å følge inn på skolen - biltur hjem fra skolen og av med klær igjen.. og så samme runden noen timer senere for å hente på skolen + hentes av meg for å reise hjem..

da synes jeg en gåtur er noe helt annet.. sitte i vogna og slappe  av osv 

Når jeg har levert barnet mitt hos dagmammaen så har hennes arbeidsdag startet, og jeg betaler for at hun skal passe på mitt barn. Jeg kjører ikke eget barn på skolen i arbeidstiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...