Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Når jeg tok pause fra han dro jeg til en kompis. Var ikke utro, men trengte en venn.. han spurte meg i går om jeg har vært helt ærlig. Jeg løy og sa at jeg var alene. Dette biter på samvittigheten. . Si det? Anonymous poster hash: 94d97...6fe
Nodisc Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Si det!!!!! Ærlighet varer lengst! Ærlighet fører til tillit og han kjem til å sette pris på det dessuten; tenk om han finner ut seinere at du var der med en kompis? Skal en del til å overbevise han om at det ikkje skjeddr nokr og det blir stor knekk i tilliten.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Jeg vet ikke hva du skal si, men slutter ikke å bli overrasket over hvor lite voksne folk er når de har barn. Kjenner ingen over 14 år her som tar "PAUSER" i forholdet til sin mann/samboer som man har felles barn med. Enten er det slutt eller ikke. Man tar ikke en pause fra faren til dine barn. sorry. Anonymous poster hash: a48c0...e0c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Det hadde jeg fortalt. Det er jo helt uskyldig. Eller? Dette får meg til å tenke på Friends og Ross og Rachel. De hadde jo "pause": I siste episode blir de sammen igjen. Og Ross kommer med en kommentar "med mindre vi har en pause" Jada, jeg elsker serien Anonymous poster hash: 55bd3...6ed
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Er han en sjalu fjott så hadde jeg holdt munn. Er han trygg på seg selv så hadde jeg sagt det. Alt for husfreden er min leveregel. Anonymous poster hash: f58dc...74b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg er vant med sjalue kjærester. Så blir livredd for og fortelle ting. Har ikke noe og våre redd for. I det heletatt. Egentlig. Angrer så på at jg løy i går Anonymous poster hash: 94d97...6fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Jeg hadde ikke sagt noe Anonymous poster hash: 651e6...aed
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Jeg er vant med sjalue kjærester. Så blir livredd for og fortelle ting. Har ikke noe og våre redd for. I det heletatt. Egentlig. Angrer så på at jg løy i går Anonymous poster hash: 94d97...6fe Så du tok pause fra ham i går og er tilbake hos ham i dag? Hvor gamle er dere egentlig? Uff! Anonymous poster hash: a48c0...e0c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Jeg er vant med sjalue kjærester. Så blir livredd for og fortelle ting. Har ikke noe og våre redd for. I det heletatt. Egentlig. Angrer så på at jg løy i går Anonymous poster hash: 94d97...6fe Så du tok pause fra ham i går og er tilbake hos ham i dag? Hvor gamle er dere egentlig? Uff! Anonymous poster hash: a48c0...e0c Nei dette er lenge siden det er tre månder siden. Men han foranger å vite alle mine feil og goder fra hele livet mitt. Jeg må være ærlig. Jeg legger ikke skjul på npe. Han er nysgjerrig. Men jeg løy i går. Sa at jeg ikke hadde truffet noen den kvelden. Vi er nylige samboere. 25 år. Jeg tok pause fordi han hadde seg med ei rett før vi ble sammen som kjærester. Anonymous poster hash: 94d97...6fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Fortell det, kjære deg. Skjønner godt at du angrer, det er mye bedre å fortelle det som det er. Du har ingenting å skjule hvis det stemmer at du var hos en kompis kun for ikke å være alene. I og med at du først har løyet, så er jo muligheten der for at kjæresten kan ha problemer med å tro det. På en annen side er det utrolig kipt hvis han finner det ut på egenhånd og i tillegg føles det jo uansett best å være ærlig. Si det som det var, det går nok bra Til ..oec, det finnes grunner for å ta pause i forholdet selv om man er over 14 år. I midt tilfelle slo jeg opp med typen da jeg fikk vite at han hadde drevet med noen ting bak min rygg som jeg virkelig ikke kunne akseptere. Da han tok tak i seg selv, gikk til psykolog og viste at han virkelig ville jobbe med å komme tilbake på track, så valgte jeg å gå tilbake til han. Pausen vår varte et par måneder. Får min del var det helt riktig å gå, men det var også riktig å komme tilbake igjen når ting forandret seg. Dette er veldig lenge siden nå, men jeg er veldig glad for at jeg handlet som jeg gjorde. Det blir for dumt å dømme alle som tar pauser i forholdet som barnslige tenåringer. Anonymous poster hash: 2a3ed...caa
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Jeg er vant med sjalue kjærester. Så blir livredd for og fortelle ting. Har ikke noe og våre redd for. I det heletatt. Egentlig. Angrer så på at jg løy i går Anonymous poster hash: 94d97...6fe Så du tok pause fra ham i går og er tilbake hos ham i dag? Hvor gamle er dere egentlig? Uff! Anonymous poster hash: a48c0...e0c Nei dette er lenge siden det er tre månder siden. Men han foranger å vite alle mine feil og goder fra hele livet mitt. Jeg må være ærlig. Jeg legger ikke skjul på npe. Han er nysgjerrig. Men jeg løy i går. Sa at jeg ikke hadde truffet noen den kvelden. Vi er nylige samboere. 25 år. Jeg tok pause fordi han hadde seg med ei rett før vi ble sammen som kjærester. Anonymous poster hash: 94d97...6fe Når dere har tatt en fjortispause uten å klarlegge hva som er lov og ikke lov mens dere er fra hverandre så har dere dere selv å takke når det oppstår uklarheter. Anonymous poster hash: a48c0...e0c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 fOr min del selvfølgelig... fikk frysninger da jeg leste over mitt eget innlegg. Anonymous poster hash: 2a3ed...caa
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Han høres ganske kontrollerende ut :-( Anonymous poster hash: 31ebe...2bd
Fru vims Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Så lenge det ikke skjedde noe. Så er det vel ingenting å fortelle. Tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Det var jo som om jeg bare møtte en kompis. Jeg sier ikke noe jeg. Blir for dumt. Han har fått alle mine dypeste hemligheter om meg selv. Jeg er blottet. Nok er nok. Anonymous poster hash: 94d97...6fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Det var jo som om jeg bare møtte en kompis. Jeg sier ikke noe jeg. Blir for dumt. Han har fått alle mine dypeste hemligheter om meg selv. Jeg er blottet. Nok er nok. Anonymous poster hash: 94d97...6fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Da mannen min og jeg skulle gå fra hverandre dro jeg til en annen mann etter to mndr. Var utsultet på intimitet og at noen brydde seg. Lot følelsene styre og hadde sex med denne mannen i seks mndr. Da jeg avsluttet med denne mannen gikk det to mndr før mannen og jeg bestemte oss for å prøve på nytt. Følte ikke jeg hadde annet valg enn å fortelle dette til mannen. Ville det skulle være hans valg om han ville prøve på nytt på dross av mine dumme valg. Vi hadde vært sammen i ti år før vi tok en "pause". Begge var sikre på at det kom til å ende med brudd, men ville ikke fortelle det til noen før en av oss skulle flytte. Nå, to år senere, har vi faktisk aldri hatt d bedre. Mannen tilga meg og vi hadde aldri overlevd uten denne "pausen". Så jo, par med barn kan ta "pause", og til og med komme styrket ut av det! Vi visste ikke hva vi hadde i hverandre før vi mistet hverandre:-) Anonymous poster hash: ccc00...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå