Gå til innhold

Noen som er flinke til å bake i vestfold? desperat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære gutt blir 3 år om en uke... Og hans høyeste ønske er lynet mc queen kake...

og det er IKKE noe jeg klarer for å si det slik! Jeg har ikke så mye penger, men er absolutt villig til å gi det jeg kan til en som kan lage en slik kake ....

noen som kjenner noen?

Anonymous poster hash: 10336...08f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak en langpannekake, skjær ut et tretall, pynt med sort marsipan (racerbilbane) og hvit marsipan (midtstriper). Rull dekk av sort marspian. 

Kjøp en Lynet-bil + evt. et par andre bilder og dander dem på kaka!

Tipper du har veeeeldid mye høyere forventninger til denne kaka enn hva minsten har. Ikke legg lista for høyt for neste år nå da :)

Eks. til inspirasjon:

https://www.google.no/search?q=lightning+mcqueen+cake&safe=off&espv=210&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Y4M-U_ydN-XNygPY3YGACQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=610#facrc=_&imgdii=_&imgrc=jTfunyljLkllgM%253A%3BW7srgKhmvQxkUM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn.cakecentral.com%252F8%252F89%252F900x900px-LL-890108ab_gallery8722461335720099.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fcakecentral.com%252Fgallery%252F2317836%252Fdisney-cars-cake%3B900%3B600

Anonymous poster hash: 2ea6b...3f2
Skrevet

den var kjempe fin, men jeg er så dårlig på å bake, at det er en alvorlig skam :( :( fatter ikke hvor han har fått det fra engang, at det skal være lynet kake. Han vil ha stor bursdagsfest med alle vennene sine også ( foreldrene godtar ikke det ved 3 års alderen) .Han forstår liksom så mye...hehe..litt for tidlig!! 

Men kaka var lekker. Jeg lagrer den linken. så får jeg se! :D

Skrevet

www.designkaker.no

Masse inspirasjon og hente der hvertfall! Og på insta..

Anonymous poster hash: 84dbe...6ef

Skrevet

http://www.hanneskaker.com/lynet-mcqueen-kake/

Kjøp omså Toro langpannekake, jeg personlig synes den er mye bedre enn langpannekaken jeg baker selv :P
Kanskje det kan hjelpe om du får se trinn for trinn?
Hvis ikke kan du jo bake muffinser? :) lynet mcqueen muffins

lynet mcqueen cupcake

Barna krever ikke at det skal være en perfekt og feilfri kake, regner med at 3-åringen blir overlykkelig bare du omså har plassert en lekebil på toppen :) Ofte krever vi voksne 100 ganger mer av oss selv enn det barna gjør, er en grunn til uttrykket "små barn, store gleder".
Dette klarer du, jeg kunne sikkert prøvd å bakt, men skal love seg at det hadde sett ut som bilen måtte kondemneres. Jeg klarer ikke å pynte ei kake pent engang, smaken er der, men resten ser ut som det er hentet opp ifra søpla ;)

Anonymous poster hash: 10bff...01c
Skrevet

den var kjempe fin, men jeg er så dårlig på å bake, at det er en alvorlig skam :( :( fatter ikke hvor han har fått det fra engang, at det skal være lynet kake. Han vil ha stor bursdagsfest med alle vennene sine også ( foreldrene godtar ikke det ved 3 års alderen) .Han forstår liksom så mye...hehe..litt for tidlig!! 

Men kaka var lekker. Jeg lagrer den linken. så får jeg se! :D

Ja, jeg mente ikke egentlig at du skulle få til å lage en kopi av den altså. Jeg tenkte bare at selve konseptet er ganske enkelt å få til, og så kan man få til noe som er mer enn bra nok selv om det ikke ser ut som om det kommer rett fra konditoriet. 

Treåringer er som regel ganske greie å imponere, bare de kjenner igjen et eller annet fra Lynet-verdenen :)

Kanskje vanlig sjokoladekake med Lynet-servietter er nok? :)

Anonymous poster hash: 2ea6b...3f2

Skrevet

Bak Toro-pose (sjokoladekake, langpanne) og send et bilde av Lynet til noen som kan printe ut i spiselig papir :) Sett på en lekebil eller 3 og tjobing. Ferdig og flott Lynet-kake.

Anonymous poster hash: e40f8...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...