Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Koster oss 7000 med fly (pluss gaven på 2000-3000, men det velger vi jo selv å gi, så det klager jeg ikke på). Vi er jo glade for å delta i konfirmasjonen - er veldig glade i konfirmanten. Men flyselskapene utnytter så til de grader de dagene de vet at det er mange som må reise på kryss og tvers i Norge for å feire sine unge slektninger, og akkurat det e rlitt irriterende. Anonymous poster hash: e3a6d...f55
Love my kidz Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Er det ikke mulig å kjøre i bil istedet da?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Vi har heldigvis familie som legger tilrette for å gjøre det billigst mulig for oss slik at vi har mulighet til å komme. Vi får vite det tidlig, slik at vi kan bestille billigflyturer. Sist vi måtte fly betalte jeg 1200kr tur retur for 3 voksne og to barn. (Usikker på om de var gratis eller ei pga alder) Overnatte får vi gjort hos de vi skal til eller familie av de. Sist vi var hos de sov vi hos exen til min onkel. Han syns det var litt rart, men vi bare sov der så vi så han mer enn om vi hadde bodd på hotell. Og exen er naboen hans, slik at det sliksett er praktisk. Og de har grei kontakt. Vi hadde konfirmasjon i fjor. Huset vårt var fult av overnattingsgjester, for noen kom noen dager før pgs st det da var billigere med fly. Vi dro på hytta, med enda flere folk. Så vi fikk stua inn over 20 fsmiliemedlemmer hos oss. Hadde vi ikke hatt muligheten til dette hadde mange ikke kommet pga at de ikke hadde hatt råd. Mange som ikke kom også, siden familien er så spredt. Det er helt greit, slik err det med oss også ikke alltid vi har råd til slikt men vi vet jo at ungene vokser og vi vet jo også hvem år det er konfirmasjoner slik at vi prøver å legge tilrette å få blitt med. Vi har ofte tatt det som en ferie, tatt en dag eller to til slik at det ikke bare blir stress. Og når det er alt ungene har fri utover ferier fra skolen syns jeg og lærer det er helt greit. Anonymous poster hash: a371a...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå