Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Noen som bruker det og som vil dele positive/negative erfaringer ved denne typen prevensjon? Anonymous poster hash: 3a9d9...f73
Følelsesvims Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Dette blir kun personlige erfaringer, men: Positive: Ikke mer deprimert hormontroll uten sexlyst! Slimhinnene mine fungerer igjen! Slipper å huske en tablett hver dag, slipper å få angst hver gang jeg har slurvet litt/hatt løs mage. Negative: Større/lengre varighet på menstruasjon (bruker Cyclokapron mot det som fungerer bra, så ikke et reellt problem så lenge du ikke har problemer med å svelge tabletter og tåler det) Vondt i korsryggen og sterkere menssmerter er kanskje det mest negative, men det er ikke så ille at paracet og ibux ikke fungerer (og det minner meg på at jeg må trene ) Jeg er kjempefornøyd, men som med alt annet må man veie fordeler og ulemper opp mot hverandre
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Mine erfaringer: Positive: Kortere menstruasjon (kun en dag med skikkelig blødning) God sexlyst Negativ: Ble gravid med første spiral (spontanaborterte da den ble tatt ut) Mannen min stakk seg på kobbertrådene Smerter i underlivet under sex i enkelte posisjoner Mer luktende utflod Har nå tatt ut min andre spiral og kommer ikke til å sette inn ny. Fungerer dessverre ikke for meg :-( Anonymous poster hash: 3c9e7...2f4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Jeg kommer ikke til å sette inn en kobberspiral igjen. Tenkte at siden jeg hadde sparsom menstruasjon, gjorde det ikke så mye at jeg kunne blø mer. Men var ikke klar over hvor mye. For meg ble det alt for mye. Hadde konstante menssmerter. Noen ganger ganske kraftige også. Kjente tråden veldig godt, men det er ikke sikkert det er kobberspiralen sin feil. Blir nok hormonspiral på meg neste gang Anonymous poster hash: c25f3...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå