Gå til innhold

Jeg er så stolt av sønnen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så stolt av se hvor flink han er med alt, trodde aldri det skulle bli så bra som dette, så ingenting er umulig:

Han er 12 år og snakker nå flytende norsk, engelsk og tyrkisk. Han surmuler ikke når jeg spør han om å gjøre noe, han kan faktisk komme å spørre om han skal gjøre noe. Han liker å lage mat og kan finne på å lage frokost i helgene til meg, naboen og seg selv. Han er som regel alltid i godt humør og sutrer aldri. Han er uredd og trygg på seg selv. Vi har bodd snart to år i Tyrkia og selv det har han klart veldig bra, han har mange venner rundt seg både her og i Norge. Er det rart at et mammahjerte renner over av stolthet?

Så klart har han også noen dårlige dager, men det er lov og det vet han, jeg er også glad for at han kan klare å snakke om hva som gjorde den dagen dårlig senere så kanskje vi kan fikse det neste gang.

Huff mye skryt her, men jeg er så stolt av han og litt stolt av meg selv som har klart å veiledet han frem til dette.

Anonymous poster hash: 09a41...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Vi er alt for flinke med å finne negative ting. Viktigere å fremheve det positive.

Anonymous poster hash: 02dd9...6c3
Skrevet

Så flott gutt. Han er heldig som har en mamma som er så stolt av ham at hjertet hennes bare renner over. Det er akkurat hva alle barn skulle hatt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...