Gå til innhold

Jeg har vært fast leser av ff bloggen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå begynner den virkelig å bli kjedelig! Ingenting spennende. Alt går i baby, trening, lavkarbo og sminke.

Det tok sin tid før jeg innsåg hvor dårlig bloggen er :o Hun er grundig og flink, det skal hun ha. Men jeg tar hele tiden meg selv i å tenke "photoshoper hun Nelia?"

Anonymous poster hash: 187e2...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er absolutt enig med deg og jeg irriterer meg over at jeg i det hele tatt bryr meg om bloggen hennes! Alt er så forbanna perfekt hele tiden. Selv trener jeg regelmessig, og er fornøyd med det. Men føler faktisk ikke at jeg presterer godt nok, når jeg leser om henne som som så og si hver dag, har joggeskoene på før fuglene fiser om morgningene! Jeg er overhodet ikke misunnelig på fruen, syntes hun er flink, irriterende flink! Men seriøst, har den dama aldri turer ned i kjelleren? Ikke én eneste gang skriver hun om at hun har en jækla drittdag, rotete hår, kviser, hybelkaniner i stuen ect...såg henne på Else show, og hun virker som en oppegående og snill jente, men hvorfor må hun hele tiden framstille seg selv og livet hennes så forbanna perfekt?!

Anonymous poster hash: f453f...360

Skrevet

Jeg er absolutt enig med deg og jeg irriterer meg over at jeg i det hele tatt bryr meg om bloggen hennes! Alt er så forbanna perfekt hele tiden. Selv trener jeg regelmessig, og er fornøyd med det. Men føler faktisk ikke at jeg presterer godt nok, når jeg leser om henne som som så og si hver dag, har joggeskoene på før fuglene fiser om morgningene! Jeg er overhodet ikke misunnelig på fruen, syntes hun er flink, irriterende flink! Men seriøst, har den dama aldri turer ned i kjelleren? Ikke én eneste gang skriver hun om at hun har en jækla drittdag, rotete hår, kviser, hybelkaniner i stuen ect...såg henne på Else show, og hun virker som en oppegående og snill jente, men hvorfor må hun hele tiden framstille seg selv og livet hennes så forbanna perfekt?!

Det er det produktet hun selger. Hun selger ikke kviser, hybelkaniner, melkesøl på gulvet og ukontrollert fjerting.

Hun selger et produkt og det er en perfekt fremstilling av livet.

Anonymous poster hash: ba17c...d68

Skrevet

Jobben hennes er å trene, skrive blogg og fremstille seg selv perfekt. Ikke glem det damer.

Anonymous poster hash: a1e4a...dd2

Skrevet

Men for en jobb da! Får meg som er en vanlig husmor til og føle meg feit fordi jeg ikke trener nok, og har alt på stell til tider! Det eneste positive med bloggen er oppskriftene hun legger ut en gang i blant!

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg var like perfekt, men jeg langt i fra der hvor hun er... Jeg syntes også at hun er irriterende flink til alt, men livet er jo ikke en dans på roser? Har ikke alle en dritt dag av og til?

Men vi må ikke glemme at man kan fremstille seg selv akkurat som man vil på blogger, instagram og på facebook. Jeg tror egentlig at jeg har venner på facebook som tenker slik om meg også -av det de ser der. Jeg skriver aldri om kjipe dager eller legger ut bilder hvor jeg ser ut som en dass.

Jeg har barn og er også enig i at bloggen hennes er forferdelig kjedelig. Det er alltid det samme og alt er sååå fint.

Anonymous poster hash: cc92b...10e

Skrevet

Hun går til det ekstreme for å understreke hvor perfekt hun er. Bare det i seg selv er litt bekymringsverdig, spør du meg. Jeg har store problemer med å misunne henne noenting. Det må være tøft å ha så knallharde krav til seg selv og til de ytre rammene. Selvfølelsen synes å være veldig tett knyttet til å kunne fremstå som et perfekt glansbilde.

På den annen side virker hun både hyggelig, empatisk og ikke minst er hun en ganske god skribent!

Anonymous poster hash: 9850e...59a
Skrevet

Når hun var syk 2 uker i julen,postet hun null bilder av seg selv i den perioden...

Anonymous poster hash: d245e...1fb

Skrevet

Det er det produktet hun selger. Hun selger ikke kviser, hybelkaniner, melkesøl på gulvet og ukontrollert fjerting.

Hun selger et produkt og det er en perfekt fremstilling av livet.

Anonymous poster hash: ba17c...d68

Haha, ukontrollert fjerting faktisk. Haha, man vet man bor med et småbarn når man bryter ut i latter over den kommentaren og gjerne skulle lest en blogg om ukontrollert fjerting.  :P

Fotballfrue leser jeg kun om jeg kjeder meg veldig, iblandt så får jeg inspirasjon og litt tips på hva jeg kan gjøre selv :) Men lese bloggen hele tiden og bli nærmest besatt av den? Nei.... :) 

Anonymous poster hash: 759d4...dd2

Skrevet

Hun går til det ekstreme for å understreke hvor perfekt hun er. Bare det i seg selv er litt bekymringsverdig, spør du meg. Jeg har store problemer med å misunne henne noenting. Det må være tøft å ha så knallharde krav til seg selv og til de ytre rammene. Selvfølelsen synes å være veldig tett knyttet til å kunne fremstå som et perfekt glansbilde. På den annen side virker hun både hyggelig, empatisk og ikke minst er hun en ganske god skribent! Anonymous poster hash: 9850e...59a

Setter andre "normale" hardtarbeidende mødre i dårlig lys!

Skrevet

Jeg har aldri vært inne på bloggen hennes, men så henne på Else for noen dager siden. Hvor gammel er hun? Hun så ganske voksen ut, men det er kanskje fordi hun er så tynn og skrapa at hun får litt hekseansikt.

Anonymous poster hash: d9732...13f

Skrevet

Jeg har aldri vært inne på bloggen hennes, men så henne på Else for noen dager siden. Hvor gammel er hun? Hun så ganske voksen ut, men det er kanskje fordi hun er så tynn og skrapa at hun får litt hekseansikt. Anonymous poster hash: d9732...13f

Dama er 27!

Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg kunne glatt tatt henne for å være 10 år eldre.

Anonymous poster hash: d9732...13f

Skrevet

Når hun var syk 2 uker i julen,postet hun null bilder av seg selv i den perioden...

Jobber du når du er syk?

Anonymous poster hash: 6d91c...1fe

Skrevet

Hun går til det ekstreme for å understreke hvor perfekt hun er. Bare det i seg selv er litt bekymringsverdig, spør du meg. Jeg har store problemer med å misunne henne noenting. Det må være tøft å ha så knallharde krav til seg selv og til de ytre rammene. Selvfølelsen synes å være veldig tett knyttet til å kunne fremstå som et perfekt glansbilde. På den annen side virker hun både hyggelig, empatisk og ikke minst er hun en ganske god skribent! Anonymous poster hash: 9850e...59a

Setter andre "normale" hardtarbeidende mødre i dårlig lys!Anonymous poster hash: f453f...360

Hvorfor det?

Skrevet

FF er IKKE perfekt.

Hun bare gir oss ett bilde av en mann som aldrig er sur, hun selv er aldrig sur, hun har perfekt familie, perfekte venner, alt er bare hjeerte, hjerte, suss og klem og alle er bare sååååååååååå nydelige.....

Det er ikke virkeligheten,for slik er det ikke in real life..............

Hun driter vel roser og promper roseduft også.

Hun selger ett perfekt glansbilde.

Hva skjer når hun opdager at Nelia ikke greier leve opp til mammas perfekte forestilling??

Anonymous poster hash: 5cc22...346
Skrevet

Jobber du når du er syk?

Ehhh hun postet bildet og blogget hverdag hun var syk. Men siden hun ikke orket å sminke/krølle håret/styles seg tok hun ikke bilder. Kan jo ikke se normal ut

Skrevet

Jobber du når du er syk?

Ehhh hun postet bildet og blogget hverdag hun var syk. Men siden hun ikke orket å sminke/krølle håret/styles seg tok hun ikke bilder. Kan jo ikke se normal ut

Skrevet

Jeg er absolutt enig med deg og jeg irriterer meg over at jeg i det hele tatt bryr meg om bloggen hennes! Alt er så forbanna perfekt hele tiden. Selv trener jeg regelmessig, og er fornøyd med det. Men føler faktisk ikke at jeg presterer godt nok, når jeg leser om henne som som så og si hver dag, har joggeskoene på før fuglene fiser om morgningene! Jeg er overhodet ikke misunnelig på fruen, syntes hun er flink, irriterende flink! Men seriøst, har den dama aldri turer ned i kjelleren? Ikke én eneste gang skriver hun om at hun har en jækla drittdag, rotete hår, kviser, hybelkaniner i stuen ect...såg henne på Else show, og hun virker som en oppegående og snill jente, men hvorfor må hun hele tiden framstille seg selv og livet hennes så forbanna perfekt?!Anonymous poster hash: f453f...360

Før fugla fiser... Lurer på om jeg kjenner deg jeg...., aldri hørt andre enn en eneste si det der og det er meg selv... Hermer du??

Anonymous poster hash: bae63...9b7

Skrevet

Jeg er absolutt enig med deg og jeg irriterer meg over at jeg i det hele tatt bryr meg om bloggen hennes! Alt er så forbanna perfekt hele tiden. Selv trener jeg regelmessig, og er fornøyd med det. Men føler faktisk ikke at jeg presterer godt nok, når jeg leser om henne som som så og si hver dag, har joggeskoene på før fuglene fiser om morgningene! Jeg er overhodet ikke misunnelig på fruen, syntes hun er flink, irriterende flink! Men seriøst, har den dama aldri turer ned i kjelleren? Ikke én eneste gang skriver hun om at hun har en jækla drittdag, rotete hår, kviser, hybelkaniner i stuen ect...såg henne på Else show, og hun virker som en oppegående og snill jente, men hvorfor må hun hele tiden framstille seg selv og livet hennes så forbanna perfekt?!Anonymous poster hash: f453f...360

Før fugla fiser... Lurer på om jeg kjenner deg jeg...., aldri hørt andre enn en eneste si det der og det er meg selv... Hermer du??Anonymous poster hash: bae63...9b7

Før fuglene fiser er et mye brukt uttrykk her jeg bor.

Hermer alle etter deg da?

Anonymous poster hash: cd333...e6a

Skrevet

Hun skriver på bloggen at hun startet å få kviser under graviditeten og var redd det skulle bli verre under ammingen. Står der hun anbefaler renseproduktene.

Det er da ærlighet og ikke glansbilde? Ff har kviser og flink til å rense huden for å forebygge. Jeg er ikke like flink til å rense huden og ta vare på kroppen som henne...

Anonymous poster hash: 98ead...49b

Skrevet

Jobber du når du er syk?Anonymous poster hash: 6d91c...1fe

Ehhh hun postet bildet og blogget hverdag hun var syk. Men siden hun ikke orket å sminke/krølle håret/styles seg tok hun ikke bilder. Kan jo ikke se normal utAnonymous poster hash: d245e...1fb
Før fuglene fiser er et vanlig ordtak i Bergen så vidt jeg vet :-)

Skrevet

Men for en jobb da! Får meg som er en vanlig husmor til og føle meg feit fordi jeg ikke trener nok, og har alt på stell til tider! Det eneste positive med bloggen er oppskriftene hun legger ut en gang i blant!

Ærlig talt. Hun "får" deg til å føle deg feit fordi du ikke trener nok? Akkurat det er det bare du som kan kontrollere, det kan du ikke gi henne skylda for. Hun får ikke meg til å føle meg verken feit eller mislykka. Hun er som hun er, og jeg er som jeg er. Og jeg er faktisk inderlig glad for at jeg ikke lever et liv på utstilling! Voksne damer burde klare å se litt større på tingene. Og liker du ikke bloggen, så slutt å lese den!

Anonymous poster hash: 49dd8...7e5

Skrevet

Jeg har ikke lest noe særlig av bloggen hennes men lurer på hva som sto der før som var mer interessant?

Anonymous poster hash: 99509...f6b

Skrevet

Før fugla fiser... Lurer på om jeg kjenner deg jeg...., aldri hørt andre enn en eneste si det der og det er meg selv... Hermer du??Anonymous poster hash: bae63...9b7
Før fuglene fiser er et mye brukt uttrykk her jeg bor.

Hermer alle etter deg da?

Anonymous poster hash: cd333...e6a

Her også...

Anonymous poster hash: 5dce7...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...