Gå til innhold

Elsk, for det meste. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjonen med barnehagen er løst. At noen snart vil få problemer med å betale husleia si er et nødvendig skår i gleden. Det viktigste er at barna er trygge og blir godt tatt vare på.

Kjempeelsk: sovet godt hele natten, minus en liten hurtigamming under veis, og har gladbaby på fanget nå. Lykkelig storgutt i den nå betraktelig mye mer fantastiske barnehagen. Dåpskjole på postkontoret klar til henting. Hyggelig facebookskravling med halvbror som begynner å bli voksen. Fin dag så langt, selv om det blåser og snør tett ute. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at ting ordner seg i barnehagen!

Her har jeg kommet litt feil i gang i dag. Jeg er et utpreget rutinemenneske og selvutnevnt kontrollfreak, og når ting ikke går som planlagt om morgenen blir jeg litt satt ut :)

Ikke type nervøst sammenbrudd eller noe sånt, men jeg får bare ikke kommet helt i gang og blir gående rundt i pysjen litt lenge.

I dag våknet lillebror altfor tidlig, og storebror for sent ("noen" sovna litt på sofaen..kremt..) og da ble det litt feil.

But, but.. Har fått satt igang både vaskemaskinen og oppvasken, så jeg kommer nok i gjenge etterhvert. Et par kopper kaffe for å starte motoren blir nok ikke feil.

Elsk:

- Nok en dag hvor sola har kommet tidlig, og nesten ingen vind.

-Hele dagen med go-babyen foran meg

Ikke-akkurat-hat:

-Blir nok ingen hjemmetrening i dag (pga les over)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg er en person som prøver å se det positive, eller i hvert fall mulighetene, i enhver situasjon... Men, i dag har jeg valgt i gi meg selv fri, jeg har lov til å synes alt ting er dritt, at folk er ubrukelige (ikke alt og alle selvfølgelig) og at verden er urettferdig!

I går gikk dagen med på å se muligheter, lyspunkter og alternative løsninger (sett bort fra utblåsningen i gårsdagens tråd). Jeg hadde ingenting mer å gi når endelig senga ropte på meg med ro og fred!

I dag er det fredag og med alle utsikter til en flott kveld og helg!  :tommelopp:

Men enn så lenge; jeg er sinna, skuffet, såra, vonbråten og ellers helt tom! Jeg skal drikke kaffien min og samle krefter. Jeg børster av meg litt skitt og smiler igjen snart, men akkurat nå? HAT!

Ellers blir det masse elsk etterhvert, må bare leve i nuet med de man setter høyest :strix:

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Og en liten elsk til dere morgentryner:

Hørte på radioen i dag morges at de som står opp tidlig og får med seg mye morgensol har en tendens til å være tynnere enn andre.

Her er det bare å slutte med snoozeknapp, brygge ekstra sterk kaffe og sette seg i solveggen på morgenen :bolledeig:  (jeg gjør det, så nå venter jeg på at vekta følger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...