Gå til innhold

Hvor tidlig kjøpte dere vogn?


VurdererBaby

Anbefalte innlegg

Har funnet drømmevognen min brukt til salgs nå, strøken og lite brukt til halv pris av ny pris (men likevel 5500 kr) . Har så lyst å kjøpe den, men vet jo at det er alt for tidlig...:/

 

Hvor tidlig har dere andre begynt å handle inn vogn og annet utstyr? Er jo redselen for om det skal gå bra som stopper meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er jo forskjellig, noen handler alt klart veldig tidlig, noen tar litt underveis og noen er i siste liten shoppere.
Spørsmålet er vel hvor tidlig?

Jeg ville kanskje ikke handla noe før fullførte 12 uker. Det er jo liksom da legene mener at det burde gå bra osv osv. Det er jo en slags sikkerhet, selvom det aldri er noen garanti ;)

Jeg starta shoppinga i uke 30, da begynte jeg med sprinkelseng, så kom barnevogn og så bilstol, litt etter litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det drømmevogna og du har plass til å oppbevare den på et tørt sted så hadde jeg kjøpt selvom jeg ikke var gravid jeg. Du skal jo uansett ha et barn i nærmeste fremtid så du vil jo få bruk for den uavhengig av om dette sv.skapet går bra eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Synes det er bare å kjøpe når man vil jeg. Har både forrige gang og denne gangen begynt å handle inn ganske tidlig både pga det er greit å spre utgiftene utover flere lønninger og fordi jeg orker ikke gå så mye på handletur fra uke 30 og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi er prøvere, og kom over en nydelig Simo kombivogn på Fretex. Vi kjøpte den, og ble sååå overrasket og glade da den kunne kjøres rett inn i bilen uten å klappes sammen! Noen vil sikkert reagere på at vi kjøpte den brukt på Fretex, men vi vurderte den godt og lenge, den så rett og slett ubrukt ut. Regner med at den er et par år gammel, men den passer perfekt til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenbruk er så bra, har kjøpt masse brukt denne gangen og spart myye penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vogn når jeg var 23 uker og syns ikke det var "for" tidlig. Men jeg hadde nok ikke kjøpt vogn hvis jeg bare hadde vært 12 uker på vei... Folk for bestemme seg syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte i uke 19, mest fordi vi hørte om lang leveringstid (nesten til termin) og vi fant en butikk som hadde vogna på lager. Kjøpte så tidlig mest for å sikre oss å faktisk ha den :) Vi venter litt lenger med andre innkjøp med mindre vi kommer over noen gode tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...