Gå til innhold

Jeg gir dere fredag, -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, alldeles nydelig!

God fredag til deg også.

Skrevet

Tusen takk!

(og der kom jeg på hvor sen våren var i fjor, da hadde jeg hvitveis på 17 mai bordet! Det har vel aldri sjedd før, de er jo avblomstra leeenge før det)

Tror jammen jeg og vesla må ut å plukke litt :) God fredag!

Skrevet

Gårsdagens inne-sitte-skrive-dag hele dagen gjorde ryggen stiv og vond, og værmeldingen påstår at dette er den siste soldagen på en stund. Så i dag gikk jeg rett og slett en tur i skogen etter at minstemann var levert. utrolig mye fuglesang, sol, rim fra nattefrosten og de aller første hvitveisene. Vår er så fint!

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/gallery/album/7859-fredag/

Dere får hvitveis og blåveis, nypusset sølv, kaffe i tynn porselenskopp og fuglesang. God fredag! (Og ja, hvis noen vil forklare meg hvordan jeg legger bilder rett inn i innlegget - hjertelig velkommen)

Det går ikke an å putte bilder direkte inn her! Litt trist, egentlig.

God Fredag! 

Klart det gjør.

Claus-drivhus-jorgensen.jpg

Skrevet

Dere får hvitveis og blåveis, nypusset sølv, kaffe i tynn porselenskopp og fuglesang. God fredag! (Og ja, hvis noen vil forklare meg hvordan jeg legger bilder rett inn i innlegget - hjertelig velkommen)

God Fredag! 

Klart det gjør.

Og da forklarer du blondie her hvordan?

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Blondie her også som ønsker forklaring :goodbye:

Gjest beef sister
Skrevet

Men da har du lagt ut bilde fra url, luten? Det er vel verre hvis man skal legge ut bilder som er lagret på dataen.

Skrevet

God Fredag! 

Klart det gjør.

Og da forklarer du blondie her hvordan?

Copy-paste, rett og slett, det er alt jeg kan så det er ikke de mest avanserte løsningene.

Skrevet

Men da har du lagt ut bilde fra url, luten? Det er vel verre hvis man skal legge ut bilder som er lagret på dataen.

Det kan veldig godt hende, søte-hunde-bilde, jeg har ikke prøvd annet enn copy image/paste, tenkte ikke over at det var en forskjell.

Skrevet

oxalis_acetosella.jpg Måtte teste noe.

Gir dere herved litt gjøksyre på denne fine fredagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...