Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Og tilfeldigvis er nabobarnet et sånt barn. Hun er manipulativ, stygg mot andre utvalgte barn og gjør så mye bøll. Jeg stoler virkelig ikke på henne. I tillegg er hun ekstremt misunnelig og sjalu, og kan fint finne på å gjemme ting barna mine har fått som de viser frem og er stolt over. Så om noe er borte etter hun har vært her, ja, da mistenker jeg alltid henne. Det er så synd at hun holder på sånn, for de gangene hun glimter til er hun jo selvsagt et herlig barn som de fleste andre. Men det blir så ofte konflikter og styr når hun er her. Datteren min som er venn med henne, ser det ikke helt. Men storebroren som det ofte går ut over, ser klart og tydelig hvordan nabojenta manipulerer søsteren hans, får henne på sin side og samtidig er slem mot henne ved å ta tingene hennes og sånt. Eg blir gaaal.. Anonymous poster hash: 5b493...727
sug lut Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Kutt henne ut. Eller ta henne helt inn og FORLANG ordentlig oppførsel. Alt derimellom blir utilfredsstillende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå